Toon posts:

vraagje shop survey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je een winkel opzoeken waar van de naam begint met een nummer? bijv. 2mcomputers of 2call.nl of 1to0

Verwijderd

Zoek gewoon op allewinkels en dan meteen aan het begin of aan het eind qua alfabet gezien... Vaak staan ze bij de A ofzo

Verwijderd

Hmm, dat werkt dus niet... dan heb ik geen id.. :r

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Juist, en dat is wel een :r waard omdat :?.

Om de vraag van yyagguar te beantwoorden: dat kan niet.

Wel kun je met de hand de URL aanpassen, bijv.:

http://www.tweakers.net/shopsurvey/?Alpha=2

Professioneel Hyves-weigeraar

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 19:42:
Hoe kan je een winkel opzoeken waar van de naam begint met een nummer? bijv. 2mcomputers of 2call.nl of 1to0
Je kan zoeken met de zoekbox die linksonder op de pagina staat of je wijzigt de URL een klein beetje. Als je op de A drukt, dan krijg je deze URL: http://www.tweakers.net/shopsurvey/?Alpha=A. In plaats van die A achter Alpha zet je er dan een cijfer neer en je krijgt de shops te zien met dat cijfers als eerste teken. In jouw geval dus dit. :)

edit:
De feature om shops met cijfers als eerste teken net zo gemakkelijk terug te kunnen vinden als die met letters staat in devtrack. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Harm op 16-01-2003 19:51 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
zou het niet handiger zijn om de bedrijvven waarvan de naam begint met een nummer 0-9 op de alfabetische lijst te plaatsen onder de letter A... dat lijkt mij de meest gebruikte methode en ook best logisch en die zoek box werkt wel maar om nummers 0 tot 9 te vinden moet je 9 keer zoeken :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat zou handiger zijn idd, en dat is zoals ramH zei ook al aangevraagd op de devtrack :).

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Lijkt mij handiger dat ie onder 0-9 komt oid, A is juist weer onduidelijk vind ik...

http://flickr.com/photos/itommy/

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 19:59:
zou het niet handiger zijn om de bedrijvven waarvan de naam begint met een nummer 0-9 op de alfabetische lijst te plaatsen onder de letter A... dat lijkt mij de meest gebruikte methode en ook best logisch en die zoek box werkt wel maar om nummers 0 tot 9 te vinden moet je 9 keer zoeken :)
Ja dûh, als je de letters A tot Z wil vinden moet je ook 26 keer klikken. :P ;)

Op devtrack is de optie aangevraagd om de cijfers net als de letters allemaal apart aanklikbaar te maken. Je krijgt dan dus dit in het rijtje te zien:
code:
1
0 1 2 ... 7 8 9 A B C ... X Y Z

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zou het eerder doen van:

# A B C D E ... Z

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

T. van Beek schreef op 16 januari 2003 @ 20:30:
Lijkt mij handiger dat ie onder 0-9 komt oid, A is juist weer onduidelijk vind ik...
Wouter Tinus schreef op 16 januari 2003 @ 21:05:

# A B C D E ... Z
Dat zeg ik :) Alleen dan # ipv 0-9 :) Met 0-9 bedoelde ik dus echt 0-9 en niet 1 2 3 4 5 6 7 8 9 :)

http://flickr.com/photos/itommy/

• Harm
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 16 January 2003 @ 21:05:

# A B C D E ... Z
Ik heb even het aantal shops bekeken met een cijfer als eerste teken en dat zijn er niet zo vreselijk veel. Ongeveer de helft van de cijfers heeft geen eens een shop onder zich hangen, dus je houdt ongeveer 20 shops over. Het lijkt mij inderdaad ook beter om alle cijfers bij elkaar te zetten. Dat is wel zo overzichtelijk inderdaad.
Ik zal even een opmerking erbij zetten in devtrack. Done inmiddels. :)

[ Voor 2% gewijzigd door Harm op 16-01-2003 21:20 . Reden: BTW ]

Pagina: 1