Ey GOT mem0rz,
hier ben ik weer met mn uberdwarse problemen
.
vorige keer had ik een forum over mn mod, waarmee ik plastic ging gieten, nu heb ik een ander vraagje.
Ik wil een window maken, maar daarin een silout laten staan, maar na enig gepruts zie je niet echt wat et is(et is ook een vaag silouet
), maar nouw wou ik weten of et mogelijk is om iets uit te printen op een soort van sticker vel, maar dan moetie wel blijven plakken op mn case, is zo iets mogelijk of zijn er mensen met andere ideen, help me plz
.
ow jah ennuh mocht je een ander idee hebben wat betreft dat ik moet gaan kleuren of tekenen, liever niet wat das niet mn sterkste kant
, laten we zeggen dat ik daar gewoon in zuig
.
Ook spuiten zal moeilijk gaan want er word veel gebruik gemaakt van "grijs", door veel spikkels zwart.
Iemand hulp plz plz plz
voorbaat dankjes Armageddon-4-life
hier ben ik weer met mn uberdwarse problemen
vorige keer had ik een forum over mn mod, waarmee ik plastic ging gieten, nu heb ik een ander vraagje.
Ik wil een window maken, maar daarin een silout laten staan, maar na enig gepruts zie je niet echt wat et is(et is ook een vaag silouet
ow jah ennuh mocht je een ander idee hebben wat betreft dat ik moet gaan kleuren of tekenen, liever niet wat das niet mn sterkste kant
Ook spuiten zal moeilijk gaan want er word veel gebruik gemaakt van "grijs", door veel spikkels zwart.
Iemand hulp plz plz plz
voorbaat dankjes Armageddon-4-life