Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

sticker printen die op mn case plakt

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 16:31

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Ey GOT mem0rz,
hier ben ik weer met mn uberdwarse problemen :D.
vorige keer had ik een forum over mn mod, waarmee ik plastic ging gieten, nu heb ik een ander vraagje.
Ik wil een window maken, maar daarin een silout laten staan, maar na enig gepruts zie je niet echt wat et is(et is ook een vaag silouet 8)7 ), maar nouw wou ik weten of et mogelijk is om iets uit te printen op een soort van sticker vel, maar dan moetie wel blijven plakken op mn case, is zo iets mogelijk of zijn er mensen met andere ideen, help me plz :D.
ow jah ennuh mocht je een ander idee hebben wat betreft dat ik moet gaan kleuren of tekenen, liever niet wat das niet mn sterkste kant :D, laten we zeggen dat ik daar gewoon in zuig :D.
Ook spuiten zal moeilijk gaan want er word veel gebruik gemaakt van "grijs", door veel spikkels zwart.

Iemand hulp plz plz plz
voorbaat dankjes Armageddon-4-life

Verwijderd

Check dit http://www.metku.net/inde...oured_appliques/index_eng
Hier staat wel iets wat je kan helpen denk ik. Voor dat printen op van die plaksheet, kan je gewoon naar de copyshop gaan.

Verwijderd

Printen op doorzichtig papier (dus die folie) en dan die voor de raam "hangen"
Heb ik ook eens gedaan. Lamp erachter en alles wat niet geprint was gaf licht, en de rest niet.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 20:01
groeten mag niet he..

maar idd, dorzichtig folie hale bij de kantoor handel ofzo

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Beetje zoekvraag hoor...

http://arethusa.tweakers....&xDB=default&xFILTERS=--O