A7V lange opstarttijd, zelfs met ATA100 Schijf

Pagina: 1
Acties:

• Hazel6
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07-2025

Hazel6

Was het maar mijn vader

Topicstarter
Ik heb nog steeds zo'n enorme delay met het opstarten. Heb ook geprobeerd om de BIOS te flashen, maar toen werd mijn processor ineens 5C hoger ???!!! Hoe komt dit. Als ik namelijk die Promise controller uitschakel doet ie het wel normaal. Heb ook de nieuwe Promise drivers en 4in1 drivers geinstalleerd. Wat is er aan de hand ??!!

Verwijderd

Dit is normaal, zodra je de ATA-100 drivers van Promise installeert, duurt het een poosje voordat windows opstart, beetje klote, maarjah.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 10:57

Erikie

www.erikie.nl

bijmij duurt het zo'n 2,5 minuut bij elkaar.! (ata 100 seagate 30,7 gm).

mag van mij ook wel sneller.! je ken iedergeval wel een paar biertjes in die tussen tijd halen! ;) :0 :)

traktor scratch!

Verwijderd

2,5 minuut is wel errug lang, bij mij duurt het ongeveer een minuutje tot anderhalf minuut met BIOS-->SCSI-->ATA100-->Windhoos

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

jahaa.. maar er sit ook nog een netwerkkaart in met automatische dhcp verbinding. Dus tel er maar een minutje bij op.. en ik draai w2k. maarja, het kan sneller ja. Maargoed, als je m'n vorige forum leest, dan kun je concluderen dat m'n v7700 uit m'n agp slot is gevallen.. Dus, daar zit ik nu weer mee.. -snif.. :( ;(

traktor scratch!

• Hazel6
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07-2025

Hazel6

Was het maar mijn vader

Topicstarter
Jammer maar helaas. Misschien wel leuk om te kijken hoeveel pils ik op kan tijdens het opstarten !!!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Windows 2000 doet er bij mij ongeveer 1,5 minuut over om de boel te laden !! Vet verrot is dat man !

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ja, maar ata 100 is zwaaaar relex!

traktor scratch!

Verwijderd

Hoeveel MB/s (random read e.d.)moet ik dan halen met ata 100 en een WD 20,5 Gig. 7200 toeren

Verwijderd

He jongens, dit is erg simpel.
HaaL EFFE VAN ASUS een promise ata driver
en die werkt perfect, je windows zal veel
sneller opstarten

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:27
hierasus a7v met ibm deskstar ata100 win 98se bios 1004c en laatste promise drivers netwerkkaart voor chello, opstarttijd is 52 seconden
Pagina: 1