"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
De temperatuur is inderdaad onwaarschijnlijk hoog.
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.
Maar je moet ook geen wonderen verwachten van een Poseiden setje.
Verwijderd
ps. je water zal maar eens 100 graden worden dan kan je er thee van maken
Bnet pindle#2913
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ook al heb ik 2 enermaxen als intake staan... wordt toch heet met kast dicht
[ Voor 12% gewijzigd door T-Blizzard op 16-01-2003 20:46 ]
Verwijderd
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
ASUS Commando | Core2Duo E6600 @ 3Ghz air-cooled | Geforce 8800GTX | Raid-0 | 4 GB DDR2-800
Verwijderd
Dit vond proggie wat bij mobo zat van temp van CPU:
Geloofde ik ook niet echt
als deze koel is in je tempmeter naar de klote, als deze erg heet is moet je je blok er beter op zetten
succes
Still King
ik hoop voor je dat dit niet echt is, want als je 4 volt op je core zet kan ik mij indenken dat ie rond de 255 graden zitAlbinoraptor schreef op 17 January 2003 @ 15:49:
Tja lijkt me duidelijk he, brakke temp sensor.
[afbeelding]
en dan is je 12v lijn ook niet echt in orde lijkt me
Still King
Maar komt dat bij jou niet omdat de tempsensor de ongelooflijk lage waarden die jij haalt niet goed interpreteerd? En het dus uitleest al 127 graden?Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 12:11:
Ik denk de tempmeter op het mobo. Mij Epox vind ook dat mijn processor 127 graden is. Ik weet wel beter; het ijs staat erop als ik het mobocompartiment niet afsluit om te testen.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Screenshot is echt maar wat het aangeeft is idd fout want in bios gaf hij wel alles normaal aan, maar proggie wat Soltek er zelf bij had gedaan dus nietImhotep schreef op 17 January 2003 @ 15:55:
[...]
ik hoop voor je dat dit niet echt is, want als je 4 volt op je core zet kan ik mij indenken dat ie rond de 255 graden zit![]()
![]()
![]()
en dan is je 12v lijn ook niet echt in orde lijkt me
Ja, dat is nu dus het hele punt: als het blok geen goed contact maakt, dan zal het water heerlijk koel blijven...Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 18:53:
Kan toch niet 100 graden je cpu , hoe warm is het water dan wel niet ??
Ik dacht dat als je andere temp. progies wilt gebruiken buiten mbm5 om, je EERST MBM5 moet DEINSTALLEREN, waarna je je progie dat bij je mobo zit installeerd. Anders slaat deze op hol door de driver van mbm5.Albinoraptor schreef op 17 January 2003 @ 15:49:
Tja lijkt me duidelijk he, brakke temp sensor.
[afbeelding]
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Ik zelf heb nu ook een watercoolset in me systeem zitten, deze heb ik van KiFaRu gekocht en ik zit zelf (volgens asus probe) op 47 graden. Mijn specs:
Athlon 2400+ (2000 Mhz) @ 3000+ (2500 Mhz), een 12 cm pabst fan achter een radiator uit een oude opel, Pics:

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME