Ik ben gisteren voor een week gebaned uit de huiskamer, dit vanwege een meerderheid van moderators die vonden dat een aantal topics te ver waren gegaan.
Misschien handig om de voorbeelden te noemen voor de ontwetenden:
topic 587143
topic 648769
topic 579636
Verder zou ik mensen hebben geschokt door uitlatingen als:
===========
"Maar naar een tijdje zit mijn teen per ongeluk in haar "mosseltje".... Ik kon
daar dus niets aan doen
Nu wil zij 200 euro van mij, anders gaat ze het tegen onze ouders zeggen en
doet mij de politie aangifte van aanranding..."
===========
===========
"Was zonet ff lekker bezig met mijn "knakworst". Lette even niet echt op dus ik
kwam veel eerder dan ik had verwacht.
Op zich niet zo'n probleem, maar ik zocht nog even snel iets waar ik
de "eiwitten" kwijt kon. Dit omdat ik geen zin heb om over mijn computerspullen
te ......... je weet wel"
===========
Het hamster topic van van de week zou de druppen zijn die de emmer doet overlopen.
Afijn, allemaal erg treurig natuurlijk... maar ik zou wel eens willen weten hoe mensen (vooral de crew) hier nou over denkt. Namen werden mij niet gegeven terwijl ik eigenlijk toch wel een beetje benieuwd ben over het hoe en waarom.
Ik zal niemand iets kwalijk nemen en ik zal geen mensen aanvallen, maar ik ben het natuurlijk (en dat mogen jullie natuurlijk best weten
) niet eens met de gang van zaken.
Verder heb ik een vraag over mijn account. Is het mogelijk om het account "Toverstaf" te trashen zodat ik een nieuw account kan aanmaken zonder dat mensen weten wie ik eigenlijk was? Ik ben namelijk van mening dat er niet meer objectief naar me wordt gekeken; en wil daarom een "nieuwe annonieme" start maken.
Ik ben niet gebaned van GoT, dus naar mijns inziens kan het... maar ik heb natuurlijk geen zin om weer problemen te veroorzaken.
Gegroet,
Toverstaf
Misschien handig om de voorbeelden te noemen voor de ontwetenden:
topic 587143
topic 648769
topic 579636
Verder zou ik mensen hebben geschokt door uitlatingen als:
===========
"Maar naar een tijdje zit mijn teen per ongeluk in haar "mosseltje".... Ik kon
daar dus niets aan doen
Nu wil zij 200 euro van mij, anders gaat ze het tegen onze ouders zeggen en
doet mij de politie aangifte van aanranding..."
===========
===========
"Was zonet ff lekker bezig met mijn "knakworst". Lette even niet echt op dus ik
kwam veel eerder dan ik had verwacht.
Op zich niet zo'n probleem, maar ik zocht nog even snel iets waar ik
de "eiwitten" kwijt kon. Dit omdat ik geen zin heb om over mijn computerspullen
te ......... je weet wel"
===========
Het hamster topic van van de week zou de druppen zijn die de emmer doet overlopen.
Afijn, allemaal erg treurig natuurlijk... maar ik zou wel eens willen weten hoe mensen (vooral de crew) hier nou over denkt. Namen werden mij niet gegeven terwijl ik eigenlijk toch wel een beetje benieuwd ben over het hoe en waarom.
Ik zal niemand iets kwalijk nemen en ik zal geen mensen aanvallen, maar ik ben het natuurlijk (en dat mogen jullie natuurlijk best weten
Verder heb ik een vraag over mijn account. Is het mogelijk om het account "Toverstaf" te trashen zodat ik een nieuw account kan aanmaken zonder dat mensen weten wie ik eigenlijk was? Ik ben namelijk van mening dat er niet meer objectief naar me wordt gekeken; en wil daarom een "nieuwe annonieme" start maken.
Ik ben niet gebaned van GoT, dus naar mijns inziens kan het... maar ik heb natuurlijk geen zin om weer problemen te veroorzaken.
Gegroet,
Toverstaf