Ik zit met een project om de lichtvervuiling te meten in de buurt met behulp van een digitaal fototoestel. De instelling van fotoapparaat zijn een makkie. Maar om de verwerking dan te doen moet er een soort van programma geschreven worden. Ik ken wat van VB6 maar meer niet echt
. De link geeft het volledige document omdat het in pdf formaat staat en ik het niet kan converteren naar een doc of dergelijk. Mijn vraag is nu Helemaal onderaan staat de source code die in een taal staat die ik nergens kan plaatsten. K beschik over visual studio 6.0.
Nu, welke taal is dit en is dat mogelijk om het zomaar over te typen. Alhoewel ik dat betwijfel omdat ik weet dat er waarschijnlijk een interface bijhoort met cmd buttons en al die daar niet bij staan.... Plz HELP heb dat echt nodig...
Hoe begin ik daaraan..
IK heb al wat doorzocht maar aangezien mijn onderwerp nogal specifiek is niets gevonden
link: www.thaddeus.net/interest...n-oneside-singlespace.pdf
.modbreak: link gefixed
Nu, welke taal is dit en is dat mogelijk om het zomaar over te typen. Alhoewel ik dat betwijfel omdat ik weet dat er waarschijnlijk een interface bijhoort met cmd buttons en al die daar niet bij staan.... Plz HELP heb dat echt nodig...
Hoe begin ik daaraan..
IK heb al wat doorzocht maar aangezien mijn onderwerp nogal specifiek is niets gevonden
link: www.thaddeus.net/interest...n-oneside-singlespace.pdf
.modbreak: link gefixed
[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2003 18:40 ]