Toon posts:

Problemen met Monpoly tycoon onder gamespy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spel monopoly tycoon gekocht..Erg leuk spel vooral multiplayer maareh...
Ik wordt helemaal GEK I , ik krijg het spel namelijk met geen mogelijkheid via gamespy aan de gang..

Dit heb ik al geprobeerd:

1 Computer geformateerd en opnieuw ADSL verbinding aangemaakt via XS4all'

2 Spel opnieuw geïnstalleerd (evenals patch 1.4) automatisch vraagt ie dan of ik
gamespy wil installeren dit doe ik dan..

3 Gamespy moet dan geupdate worden, hierbij geeft windows dan wel een "onbekende fout" en gaat daarna de update downloaden..
Ik kom wel gewoon in de gamespy chatbox alleen als ik een spel wil joinen zie ik uiteindelijk spellen die gemaakt worden door mensen niet...
Er staat alleen ...searching for sessions...

Ik heb ook nog een andere pc daar heb ik het ook op geprobeerd...precies hetzelfde verhaal...

OJA..

Hij begint ook te piepen over het IP adres en of ik achter een firewall zit (dit is niet zo, firewall van xp staat uit)

Hopelijk heeft iemand dit eerder meegemaakt (of eigenlijk niet te hopen voor die persoon )

Als iemand een idee heeft ben ik hem i.i.g. eeuwig dankbaar..
Ik ben er al drie dagen non stop mee bezig namelijk..' 8)7

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je een andere hardware/software matige firewall/router geïnstaleert?

Verwijderd

er zijn gewoon geen sessions aan de gang, ik heb een paar maanden geleden ook een keer gespeeld, toen waren er maar 2 sessions.
Het spel is gewoon niet populair, en daarom zijn er denk ik ook geen server.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 21:49:
er zijn gewoon geen sessions aan de gang, ik heb een paar maanden geleden ook een keer gespeeld, toen waren er maar 2 sessions.
Het spel is gewoon niet populair, en daarom zijn er denk ik ook geen server.
Lijkt mij ook het geval. Start anders zelf een game en kijk of er iemand wil joinen.
En vertrouw nooit gamespy |:( ik heb een hekel aan dat prog, zoveel gekloot mee gehad :(
Kijk naar Westwood, die zetten het zelf op, dan is gamespy helemaal niet nodig...

Verwijderd

Topicstarter
Geen firewall, heb zelfs de hele pc opnieuw geïnstalleerd..

Er zijn wel sessions en die kan ik ook zien...Alleen op een gegeven moment als je joint dan start het spel op en dan ziet hij het gemaakte spel niet..

Het heeft wel gewerkt, ik denk zelf dat er iets met mijn netwerk/internet instellingen niet in de haak is..

Maareh dat gamespy daar wordt ik inderdaad niet vrolijk van nee, dat klopt :-)