Toon posts:

TV-out soms wel, soms niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nVidia Riva TNT2 32mb videokaart met een TV uit die het soms wel en soms niet doet. .. Nu doet hij het dus niet. Ik heb 100 verschillende sequenses geprobeerd, eerst computer aan, dan pc aan en andersom.. Wat kan ik het beste doen om hem altijd te laten werken.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:26

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Als het goed is moet je videokaart opstarten, terwijl hij een ingangimpedantie detecteert. Dit natuurlijk door het feit dat je TV al aanstaat, en zo mogelijk op de externe ingang... (als je via scart werkt). dan zou hij gewoon moeten werken. doet ie bij mij ook, en op geen andere manier...

suc6

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn videokaart via mijn videorecorder aangesloten kan het zijn dat deze een niet hoog genoege ingangimpedantie geeft?
pc=>videokaart=s-vhs=>scart=>video=scart=>TV

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ben het niet met Sjaak eens... tenminste niet in alle gevallen...; misschien dat het in jouw geval wel zo is. Zo niet, probeer dan ook eens het proggie tvtool van de site come.to/tvout. Handig tooltje, kun je tegelijkertijd beeld op de tv EN op de monitor krijgen ALS op jouw videokaart tenminste 1 van de juiste chipsets zitten die nodig zijn voor tvtool. Werkt uitstekend op m'n geforce2 (de tv hoeft niet aangesloten te zijn of aan te staan als ik opstart; zelfde geldt ook voor de tvout op m'n Compaq Armada.)
Greetz

Ohja en nog wat... heb je de instellingen van je kaart wel juist? In nederland maken we gloofk gebruik van PAL-b!!!