Ik heb een AOpen H600B, met daarin de zooi die ik als Signature hieronder heb staan. In me kast zitten 10 koelers voor goeie airflow, dat overigens goed helpt. Maar ik wil dus een nog beter airflow en minder geluid... Ik heb isolatiemateriaal dat zowel geluids- als warmte/koeltedicht is. Me pa heeft namelijk een caravanzaak, en af en toe zijn er schadecaravans bij die een wand moeten hebben vervangen.. in zo'n caravan zit mooi goeie isolatie dat 7 mm dun is en geluids- en warmte/koeltedicht is. Ik kan het zo gebruiken, me pa heeft er stukken liggen van 2 bij 2 meter. Ik kan er opzich wel wat moois van maken.
Alleen, hoe pak ik het aan? Waar kan ik het beste isolatie doen en waar juist niet. Het lijkt me namelijk logisch dat ik geen isolatie doe bij de roosters waar koelers zitten, want dat trekt het geen lucht meer. Iemand enig id hoe ik het aan moet pakken?
Alleen, hoe pak ik het aan? Waar kan ik het beste isolatie doen en waar juist niet. Het lijkt me namelijk logisch dat ik geen isolatie doe bij de roosters waar koelers zitten, want dat trekt het geen lucht meer. Iemand enig id hoe ik het aan moet pakken?
-------------------------->