[BF1942] FPS drops ??

Pagina: 1
Acties:

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:07
Ik heb je FAQ doorgelezen maar het heeft allemaal geen effect gehad..
Probleem is dus dat hij gewoon bagger loopt.. als er 1 tank is loopt ie nog wel redelijk maar bij 3 .. dropt ie compleet naar beneden.. ( dit dus op LOW options !!)

Mijn systeem is het nie.. P4 2,4 @ 2,7 512MB RAM GF4 TI4200
Custom Creative Soundblaster Live Drivers (5.1) Gf4 Ti4200 40.72 drivers..
Heb antialiasing uit staat maar dat is dus niet het geval..

Wat kan het zijn ? plz help ;(

[ Voor 18% gewijzigd door blix op 16-01-2003 19:50 ]

Verwijderd

Nofi hoor maar als jij de Battlefield faq hebt doorgelezen en je komt dan met zo'n startpost aanzetten hoe denk je dan dat wij je moeten helpen?

Tips voor snelle oplossingen

• blix
huh het lijkt wel of nsync aanstaat.. maar ik heb dit toch echt uitgezet in windows..? Enig idee wat ik hieraan kan doen ?

Verwijderd

Zet het geluid eens anders, dus van hardware naar software of andersom.

• blix
Ja das het probleem niet.. denk dat het Nsync ( of was het nou Vsync ? ) is .. lijkt wel of dat aanstaat.. alleen in windows heb ik het gewoonuitstaan :(

Verwijderd

Probeer het dan eens met een tweak proggie uit te zetten, Geforce tweak utility bijvoorbeeld.

Verwijderd

-BliXXX- schreef op 16 januari 2003 @ 18:07:
Ja das het probleem niet.. denk dat het Nsync ( of was het nou Vsync ? ) is .. lijkt wel of dat aanstaat.. alleen in windows heb ik het gewoonuitstaan :(
Nsync is een domme band van kwaliteit 00, je bedoelt Vsync :)
Gebruik es een Tweakprogramma zoals powerstrip om het uit te zetten, en probeer andere drivers. Het kan zijn dat deze gewoon niet helemaal goed zijn voor Battlefield.

Verwijderd

Ik heb een Ati Radeon 9500, als ik de multiplayer demo speel, dan is bij veel netwerkverkeer m'n fps ook heel laag, en het spel zo traag als stront door een trechter. Dat bij een hoge ping je af en toe van positie omschakeld (je mannetje gaat dan hele tijd achteruit en voor uit) ok, maar dan hoeft m'n videokaart daar toch niet onder te leiden. Ik heb 1.1 Patch geinstalleerd. Voor verder specs, zie specs onder.

• blix
Ik probeer het ff janmaster .. gilseboer. ik heb het ook op single player :(

Verwijderd

Probeer ook eens wat oudere drivers voor je videokaart.

• blix
Gvd werkt ook niet :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 22:25:
Ik heb een Ati Radeon 9500, als ik de multiplayer demo speel, dan is bij veel netwerkverkeer m'n fps ook heel laag, en het spel zo traag als stront door een trechter. Dat bij een hoge ping je af en toe van positie omschakeld (je mannetje gaat dan hele tijd achteruit en voor uit) ok, maar dan hoeft m'n videokaart daar toch niet onder te leiden. Ik heb 1.1 Patch geinstalleerd. Voor verder specs, zie specs onder.
Ik heb het al opgelost, ik had wel verschillende geluidskaart instellingen geprobeerd, maar ik gebruikte geen live! drivers, maar kx driver voor m'n sblive! (kun je de uit en ingangen en instellingen enzo helemaal naar wens instellen), maar die werken niet echt met directx
Pagina: 1