Mijn broer heeft dus zich lang geleden zich aangemeld, en wilt zich nu weer aanmelden maar omdat hij hetzelfde @home email invult gaat dat niet, nu is het probleem dat hij zijn vroegere nickname niet meer weet enzo dus niet meer kan inloggen. hoe lost hij dit op ?
Zoeken op post die hij zich wel herrinert; een vraag die hij hier ooit gesteld heeft ofzo...
Door een mailtje te sturen naar gathering (at) tweakers.net met zijn probleem en zijn oude mailadres erin. De mods gaan dan wel op zoek naar het bijbehorende account.DaDude schreef op 16 januari 2003 @ 16:34:
Mijn broer heeft dus zich lang geleden zich aangemeld, en wilt zich nu weer aanmelden maar omdat hij hetzelfde @home email invult gaat dat niet, nu is het probleem dat hij zijn vroegere nickname niet meer weet enzo dus niet meer kan inloggen. hoe lost hij dit op ?
[quote]sdomburg schreef op 16 januari 2003 @ 16:36:
Zoeken op post die hij zich wel herrinert; een vraag die hij hier ooit gesteld heeft ofzo...[/quh
this the lang geleden hij weet niks meer
maar ik zal ff email sturen naar got
Zoeken op post die hij zich wel herrinert; een vraag die hij hier ooit gesteld heeft ofzo...[/quh
this the lang geleden hij weet niks meer
maar ik zal ff email sturen naar got
misschien is het op zich ook wel een mogelijkheid om de passmailer zo in te stellen dat je ook je nick kan recoveren door je mail-adres in te voeren.
Iets voor react 1.9?
Iets voor react 1.9?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gathering@tweakers.net
Ben je of doe je zo dat je het niet weet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
dat zegt hij net gathering@tweakers.net (zie de faq)
<edit> et wordt es tijd voor een nieuwe inricht van LA, oude meubels eruit en nieuwe erin </edit>
[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-01-2003 16:43 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Lees je je eigen topic uberhaupt wel?
edit: damn, 3!!! betweters waren me voor
[ Voor 13% gewijzigd door sdomburg op 16-01-2003 16:43 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.