Toon posts:

nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb de nieuwsbrief een tijdje gedaan maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor, ik kom zelfs bijna nooit op GoT :) ja zelfs voor t.net heb ik maar ff tijd.
Nu is mijn vraag, is er iemand die het over wil nemen?
Het bestaat gewoon een beetje uit de bverichten hier op GoT bij elkaar plukken en daar een lopende nieuwsbrief van maken, het regelmaat waarin je hem maakt hangt af van de hoeveelheid nieuws die er is.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45
hmz misschien dat ik in samenwerking met Mr Stats* en Mr dpc.tweakers.org (Chaos) iedere zondag een brief kan versuren ? Is wel te coordineren via #dpc op irc.tweakers.net

grtz
Dutchman http://www.keyserver.org
support@keyserver.org

*ps: _De_ stats man is natuurlijk Marc_H (let maar op) maar nu bedoel ik de nieuwe posters zoals Onno, Chakotay en Wildhagen e.d.

We spend our years as a tale that is told

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb zelf helaas ook geen tijd om de nieuwsbrief te maken, maar het lijkt me idd wel een goed idee om de nieuwsbrief in samenwerking met de dpc.tweakers.org-crew (jaja 4 mensen al :)) te maken. De site en de mailinglist hebben toch redelijk dezelfde doelstelling.

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 09:24

sjaak

un giorno credi

Ik wil wel meehelpen! Ik heb er tijd voor, en het lijkt me ook wel leuk! Dus laat maar weten, ik heb ook een berichtje gepost bij dpc.tweakers.net...