Ik ben bezig met een Content Management Systeem (zoals waarschijnlijk wel meer mensen zullen zijn). En ik had van te voren alles gedesigned, database etc. Maar aangezien dit mijn 1e CMS is ben ik vergeten te denken aan menu's. Het CMS werkt met een template parser die de benodigde informatie uit de DB haalt en vervolgens de template parsed. Maar wat is nou de beste manier om de navigatie te doen? Menu's maken in de database en die vervolgens in de template aanroepen met bijv. [MENU:naam]? Of heb je een andere oplossing?
Verwijderd
Je bent vreselijk onduidelijk: ik kan niet ruiken wat er in dat menu moet komen te staan. Is het informatie die altijd hetzelfde blijft, is het afhankelijk van data die in de db staat, wat moet het menu weergeven?
Dit zijn allemaal vragen die je moet beantwoorden voordat iemand je kan helpen. Beantwoord dit eerst eens
Dit zijn allemaal vragen die je moet beantwoorden voordat iemand je kan helpen. Beantwoord dit eerst eens
Luister naar FoOL.
Lees ook de sticky's eens en open dan een goede nieuwe post die wel vatbaar voor een discussie is.
Lees ook de sticky's eens en open dan een goede nieuwe post die wel vatbaar voor een discussie is.
[ Voor 2% gewijzigd door dusty op 16-01-2003 17:08 . Reden: +een ]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Dit topic is gesloten.
![]()