[VB] Detonator topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00
Ik weet niet of het hier moet of in LA, maar ik doe het hier maar.

Er wordt bij elke release van nieuwe detonators weer een nieuw topic gemaakt. Dit is een beetje forumvervuiling eigenlijk.

Kan dat niet in 1 centraal VB topic ? En dan misschien ook 1 voor Catalyst en Omega drivers?

Of dat het bij een geforce/radeon topic inkan?

42.30 Detonator

das het voorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik snap het probleem en loop zelf ook al een tijdje met zo'n idee rond. 1 centraal topic lijkt me in dit geval alleen niet handig omdat iedereen dan over verschillende drivers door elkaar gaat praten, wat voor veel verwarring zorgt. Dan is 1 topic per driver de beste oplossing die ik zo snel kan bedenken, of weet jij iets beters?

En ook even afwachten wat Courage hievan zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 topic per driver vind ik ook het beste, anders wordt het idd onoverzichtelijk. In dit geval is het grote topic-idee geen goede denk ik. :)
Ik vind het eigenlijk sowieso vrij overbodig om voor elke nieuwe driver een apart topic aan te maken, mensen gaan het als een sport zien om als eerste een topic aan te maken met alleen de links erin etc. Als er geen nuttige startpost is, ben ik ook snel geneigd om deze gewoon op slot te gooien.

Maar we kunnen ook andere meningen vragen, daarom move ik deze ff van SeM naar LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eik. is het alleen interessant zo'n topic als er problemen zijn met zo'n detonator.
Indien er een nieuwe is en deze is idd. beter waarom dan een topic openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
zo, de crew is weer lekker LA meubel aan het uithangen B)

ehm, het lijkt me slim om een centraal topic voor 40.xx, 41.xx, ed te maken, die versies verschillen onderling amper :)

telt dit als beter iedee Pollewob? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33rt schreef op 16 January 2003 @ 20:08:
zo, de crew is weer lekker LA meubel aan het uithangen B)
stond eerst in sm hoor :)

Maar ik denk dat het geen nut heeft om een centraal topic te openen.. Er komen zo vaak nieuwe versies uit dat het dan al snel erg onduidelijk is over welke versie men aan het praten is. Daar komt bij dat de meeste mensen kleine topics wel doorlezen en bij de grotere topic alleen de 1e "pagina" lezen.

Denk dat het beter is om een verbod in te stelling op "nieuwe versie topics" en alleen topics met vragen over een bepaalde versie toe te staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 20:13 . Reden: type vout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Daar is ook wel wat voor te zeggen ja, gebruikerservaringen staan ook bijna altijd wel in de meuktracker van T.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 12:20

Adm.Spock

Duik-Aap

De gebruikservaringen in de Meuktracker zijn in in ieder geval voor mij meestal voldoende om te besluiten of ik al dan niet upgrade. In principe is dus alleen een topic gerechtvaardigd als er bij wijze van spreken BSOD's over de diverse schermen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00
Iedereen kan toch gewoon zeggen over welke driver hij het heeft? Er komen 2+ driverupdates per maand uit van nvidia en die drivers verschillen onderling echt weinig.

Centraal topic lijkt mij persoonlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:57

MaDLiVe

.-Observer-.

418O2 schreef op 17 januari 2003 @ 18:35:
Iedereen kan toch gewoon zeggen over welke driver hij het heeft? Er komen 2+ driverupdates per maand uit van nvidia en die drivers verschillen onderling echt weinig.

Centraal topic lijkt mij persoonlijk beter.
Nee dat vind ik niet, ik poste regelmatig in deze topics, het wordt echt onoverzichtelijk als je er 1 centraal topic van maakt. Zelfs in de topics over de losse individuele drivers is het soms al onoverzichtelijk omdat mensen het hebben over oudere drivers. Zo een forum vervuiling levert het nou ook niet op.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zoals het nu gaat het helemaal niet slecht. Je zou de topics compleet kunnen verbieden, maar hierdoor worden er veel minder nieuwe drivers gedownt en getest, lijkt me niet goed. En een centraal topic wordt zoals Pollewob al zei erg onhandig. Sommige mensen gaan dan ook Ati en Nvidia drivers door elkaar halen. Dus imo houden we het gewoon zo, het gaat prima.
Pagina: 1