• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 12:51

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb sinds kort een XDA van O2 :)

Nou wil ik dus een GPS-kit kopen bij PocketPCclub.nl .

Maar ik vraag me af of ik met die kit MS Pocket Street kan gebruiken :?
Ik heb namelijk thuis Autoroute 2002 van MS en kan gratis bij MS Pocket street downloaden.
En aangezien het wat prijs betreft ik ruim €130 kan besparen als ik geen TomTom software erbijneem , daarom deze vraag.

iRacing Profile Flickr

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Voor zover ik weet is de compoort op de xda geblokkeerd waardoor GPS modules NIET gaan werken.

Controleer dat even voordat je eentje koopt!

En trouwens, gratis downloaden van Pocket Streets, dat is helemaal niet gratis. Dat is shareware. Maar probeer het eens op het beter filesharing netwerk, misschien vind je ook veel kaarten (ik heb er 380, o.a. van een kleine 20 Nederlandse steden, erg handig).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• kmf
  • Niet online

kmf

Hmm... volgens mij zijn er een hoop mensen die TomTom werkend hebben op de XDA, dus zal geen probleem moeten zijn met GPS. Kijk maar naar TOmTomforum op die site die je bedoeld.

Wat betreft MS Pocket Street, vind dat je toch beter TomTOm kan kunnen kopen, kost wat, maar dan heb je ECHT wat.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• seninha
  • Laatst online: 27-02 12:51

seninha

god's right foot

Topicstarter
Thanks.

Zal ff kijken welke het wordt. Wat software betreft denk ik dat het toch TomTom wordt :)
Nou nog kijken of ik een andere houder kan vinden voor in de auto. Ik wil namelijk een waar de kabel gewoon vast zit en je XDA gewoon in kan pluggen (dus niet dat je steeds de kabel handmattig eruit moet halen) en tevens een carkit is.

Dit omdat ik je als je aan het rijden bent dus echt niet te horen is als iemand belt. :(

iRacing Profile Flickr

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Pocket Streets is trouwens niet echt super, hoor.

Soms ontbreekt er een straat en het werkt niet echt handig. Om goed te zien waar je bent, moet je de straatnamen zien van verschillende straten, maar daarvoor moet je vrij ver inzoomen en aangezien de straten slechts uit lijntje bestaan, is er dan niet veel meer uit wijs te worden.

Maar waar een wil is, is een weg. Het is dat ik er niet voor heb betaald, had ik dat wel, was ik er echt niet tevreden mee

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.