Toon posts:

[XP] Hp 710c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net mijn nieuwe pc binnen en heb even geen geld voor een nieuwe printer. Daarom wil ik mijn oude 710c eropaansluiten. Op me nieuwe pc is het OS windows XP.
Alleen mijn probleem is dat de software van de toch alweer 3 1/2jaar oude printer niet met Xp werkt en ik kan alleen printen dus in Xp maar de printer niet uitlijnen etc.
Op de site van HP kan ik nergens een update voor XP vinden.

Heeft iemadn een oplossing?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Vaag, ik kan ook werkelijk niets vinden. Noch op de Nederlandstalige, noch op de Engelstalige website.

Je zou de software van NT4 kunnen proberen, maar of dat werkt kan ik je niet garanderen, helaas... Een vriend van mij heeft ook een 710c icm WinXP, ik zal es aan hem vragen of hij die tookit heeft.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:02
als je naar het printer menu onder je configuratiescherm gaat kun je onder eigenschappen van je printer en dan services de printerkoppen uitlijnen.
Ik vind het zonde van de inkt om het te testen, dat mag je zelf doen ;)

BTW: wat is het nut ervan eigenlijk? :?

edit:

met een beetje doorlezen zag ik dat je afdrukkwaliteit er beter van wordt :9
Zodra ik m'n eerste digifoto's ga afdrukken van mijn aankomende digicam zal ik dat dan ook maar eens doen B)

[ Voor 30% gewijzigd door cryforhelp op 16-01-2003 15:48 . Reden: sluit tag vergeten |:( ]

Verwijderd

cryforhelp schreef op 16 januari 2003 @ 15:44:
als je naar het printer menu onder je configuratiescherm gaat kun je onder eigenschappen van je printer en dan services de printerkoppen uitlijnen.
Ik vind het zonde van de inkt om het te testen, dat mag je zelf doen ;)

BTW: wat is het nut ervan eigenlijk? :?

edit:

met een beetje doorlezen zag ik dat je afdrukkwaliteit er beter van wordt :9
Zodra ik m'n eerste digifoto's ga afdrukken van mijn aankomende digicam zal ik dat dan ook maar eens doen B)
je lijnt de zwarte en de kleurencartridge op elkaar uit zodat deze niet verschoven tov elkaar afgedrukt worden

Verwijderd

XP heeft gewoon eigen drivers voor de 710C, inclusief reinigen en uitlijn mogelijkheid.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor dit n00b vraagje dan als Xp dit zelf heeft. Zelf niet gezien dus. Zo eens testen of het echt goed werkt.

Verwijderd

hp 710c werkt niet met xp
heel vreemd want de 720c werkt prima met xp
word toch een nieuwe printer

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 17:26:
hp 710c werkt niet met xp
heel vreemd want de 720c werkt prima met xp
word toch een nieuwe printer
Wat is dat voor onzin? Ik heb hier een 710C en die werkt perfect met WinXP. (WinXP drivers, maar die zijn vrijwel hetzelfde als de HP drivers)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

De HP 710 moet gewoon werken onder XP hoor! En uitlijnen ging bij mijn 720 mis: hij printte alles schuin en krom uit. :( Dus vooral van af blijven, standaard werkt 'ie namelijk wél goed! :)

Volvotips.com

Verwijderd

XP is ook wat kieskeuriger dan W98 vwb de kabel, deze moet een IEEE1284 compliant type zijn, wat er dan ook op gedrukt staat

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:43

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Hoezo 710c oud? :?

Toen waren beige computers heel gewoon.

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 10:07
Ik heb ook een 710c en Drivers zitten standaard in Windows XP

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Ik heb een 720c en die doet het perfect op XP. Het enigste verschil tussen de 720 en 710 is dat de 720 iets sneller print als de 710!!! Jaja. En inderdaad XP maakt zelf de drivers aan als het goed is. Probeer anders eens drivers van W2000.
Pagina: 1