12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
m'n glazen bol is gejat, namelijk.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Bedoel je niet mail() zonder $
* LuCarD heeft nog een glazen bol, alleen is hij af en toe mistig....drm schreef op 16 januari 2003 @ 14:19:
m'n glazen bol is gejat, namelijk.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
mail() bedoel ik ja
iig, wat niet werkt:
echt ALLES omgezet moet worden naar $_GET/$_POST
en mail werkt niet:
1
2
3
| mail("$myemail","$onderwerp","$date$bedrijfsnaam$naam$adres$postcode$plaats $telefoonnummer$faxnummer$email$website$bericht","From: $fromnaam <$myemail>"); mail("$sendemail","$sendsubject","$sendmessage","From: $fromnaam <$myemail>"); |
en sommige IF statements werken ook gewoon weg niet meer enz enz enz
[ Voor 23% gewijzigd door Crazy- op 16-01-2003 14:45 ]
Erhm, de meeste dingen die je hier beschrijft zijn toch al veel eerder veranderdCIOMrCrazy schreef op 16 January 2003 @ 14:18:
ok, probleem...
bepaalde dingen zijn gewijzigd in php4.3 (zoals $_SESSION & $_COOKIE etc)
maar het probleem is, ik heb een vrij grote site die perfect werkt met php4.2.3 maar na een upgrade naar 4.3 werkt echt zowat niks meer
heb ik al $HTTP_GET_VARS omgezet naar $_GET etc maar toch blijven er problemen (vooral mbt $mail()
heeft iemand enig id?!
Dit had dus geen reply moeten zijn maar een edit

Het lijkt me heel vreemd als sommige if statements niet meer werken, sommige dingen zullen misschien andere waardes weergeven, maar tussen 4.2.3 en 4.3.0 kan ik hier niet echt grote verschillen tussen vinden :-/. Verder zou ik de mailinstellingen in je php.ini eens nagaan, omdat dat mail gewoon zou moeten werken. (wat voor foutmeldingen krijg je danCIOMrCrazy schreef op 16 January 2003 @ 14:44:
klein foutjesorry
mail() bedoel ik ja
iig, wat niet werkt:
echt ALLES omgezet moet worden naar $_GET/$_POST
en mail werkt niet:
code:
1 2 3 mail("$myemail","$onderwerp","$date$bedrijfsnaam$naam$adres$postcode$plaats $telefoonnummer$faxnummer$email$website$bericht","From: $fromnaam <$myemail>"); mail("$sendemail","$sendsubject","$sendmessage","From: $fromnaam <$myemail>");
en sommige IF statements werken ook gewoon weg niet meer enz enz enzkijk, ik vind het niet erg dat dingen anders zijn, maar dat je echt complete website's compleet opnieuw moet coden...dat vind ik wat minder
[ Voor 25% gewijzigd door Shagura op 16-01-2003 14:56 ]
1
2
3
| mail("$myemail","$onderwerp","$date$bedrijfsnaam$naam$adres$postcode$plaats $telefoonnummer$faxnummer$email$website$bericht","From: $fromnaam <$myemail>"); mail("$sendemail","$sendsubject","$sendmessage","From: $fromnaam <$myemail>"); |
als dit ook zo uit je submit komt snap ik wel dat het niet meer werkt
ik zie hier geen $_GET enzo
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
1
2
3
| <Directory /home/httpd/mijnwebsite.com> php_admin_value register_globals "on" </Directory> |
o.i.d. Dat zou al een hele hoop schelen.
Evt. kun je wellicht ook je php.ini aanpassen, maar dat raad ik je af, gezien je (voortaan) wel met de nieuwe configuraties uit de voeten moet kunnen. Ze hebben die standaard config niet voor niets aangepast
[ Voor 1% gewijzigd door drm op 16-01-2003 15:40 . Reden: html :Z ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
thnx
[ Voor 60% gewijzigd door Crazy- op 16-01-2003 17:14 ]
Als je _heel_ even de moeite had genomen om de changelog/releasenotes van PHP 4.2.x en later door te nemen, had je deze vraag niet hoeven stellen. Het staat zelfs gewoon in de php manual: http://nl.php.net/manual/en/language.variables.external.phpCIOMrCrazy schreef op 16 januari 2003 @ 17:00:
k, register_globals = On helpt wel....site werkt weer, ga het later wel allemaal aanpassen
thnx
[ Voor 13% gewijzigd door Martin Sturm op 17-01-2003 14:25 ]