Steun mij en draag bij aan een wereld zonder MS --------- Random WTF
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Verwijderd
http://h20000.www2.hp.com...2Flpn11786%2Flpn11786.pdf
Bij HP gevonden gebruikaanwijzing
Bloed, zweet & koffie
Je hoeft geen groeten te doen op G.o.T.
Verder kun je de edit-knop gebruiken voor als je toevoegingen te melden hebt.
[/off topic]
Hoeveel IDE-poorten heb je? En hoeveel heb je er in gebruik?
Zoals ik het nu lees, ga ik er van uit dat je 2 IDE-poorten hebt, en dan nog je SCSI-aansluiting. Dat betekent dus, dat je je HDD op de SCSI hebt, en de CD-ROM dus op 4 verschillende plaatsen zou kunnen zetten (te weten: prim. master; prim. slave; sec. master; sec. slave).
Heb je je IDE-kabel al eens verwisseld met een nieuwe? En dan op prim. master zetten. Het zal niet de eerste keer zijn, dat zo'n probleem aan de IDE-kabel blijkt te liggen...
| Specs Aurora24 | My music |
Nope, werkt nog steeds nietVerwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 14:56:
en als je er nouw een ide HD en een ide cdrom aanhangt werkt het dan wel , een 2 gb ide HD kan je al bij de stort vinden ..
[off-topic]
AMD roelt idd. (geen flamewars please, Intel roelt ook)
[/off-topic]
1 SCSI poort, en 1 IDE poort. SCSI poort is in gebruik. Ik heb alle settings al geprobeert. En de IDE kabels heb ik ook al verwisseld.Hoeveel IDE-poorten heb je? En hoeveel heb je er in gebruik?
Zoals ik het nu lees, ga ik er van uit dat je 2 IDE-poorten hebt, en dan nog je SCSI-aansluiting. Dat betekent dus, dat je je HDD op de SCSI hebt, en de CD-ROM dus op 4 verschillende plaatsen zou kunnen zetten (te weten: prim. master; prim. slave; sec. master; sec. slave).
Heb je je IDE-kabel al eens verwisseld met een nieuwe? En dan op prim. master zetten. Het zal niet de eerste keer zijn, dat zo'n probleem aan de IDE-kabel blijkt te liggen...
dat is standaard bij servers, dus niet op master/slave.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Kan je soms een foto van je moederbord maken????
[ Voor 24% gewijzigd door keur0000 op 17-01-2003 10:57 ]