Ik heb al geruime tijd een FujiFilm 2600 Digitale camera, maar sinds kort heb ik een vervelend probleem
.
Er zit aan de voorkant zo'n schuifje op die je helemaal moet open schuiven voordat de lens eruit komt. Als die dicht is, staat er op het scherm: "! LENS COVER"
En dat verdwijnt als je het schuifje open hebt gezet en de lens naar buiten is gekomen.
Mijn probleem is dat als ik het schuifje soms helemaal open heb gezet dat m'n camera soms nog steeds "! LENS COVER" toont
.
Ik denk dat ie nog een beetje contact maakt en dus denkt dat ie dicht zit
Want als ik er een beetje aan frunnik, dan verdwijnt dat van het scherm.
Wie van de andere FF 2600z bezitters heeft dit probleem ook (gehad)? En hoe heb je het eventueel opgelost?
Mijn garantie is namelijk verlopen, en als het makkelijk is op te lossen, dan doe ik het liever zelf...
Hierzo vond ik de andere namen van GoTters die ook een FujiFilm 2600z hebben.
Er zit aan de voorkant zo'n schuifje op die je helemaal moet open schuiven voordat de lens eruit komt. Als die dicht is, staat er op het scherm: "! LENS COVER"
En dat verdwijnt als je het schuifje open hebt gezet en de lens naar buiten is gekomen.
Mijn probleem is dat als ik het schuifje soms helemaal open heb gezet dat m'n camera soms nog steeds "! LENS COVER" toont
Ik denk dat ie nog een beetje contact maakt en dus denkt dat ie dicht zit
Wie van de andere FF 2600z bezitters heeft dit probleem ook (gehad)? En hoe heb je het eventueel opgelost?
Mijn garantie is namelijk verlopen, en als het makkelijk is op te lossen, dan doe ik het liever zelf...
Hierzo vond ik de andere namen van GoTters die ook een FujiFilm 2600z hebben.
| • Boeie | • Captain Pervert | • Davasch |
| • ForayNL | • GloriX | • Kermit |
| • LoneGunman | • Pater | • PDvD |
| • Prammenhanger | • Rusty | • X-Fire |
| • HlpDsK |
[ Voor 10% gewijzigd door FitNiX op 18-01-2003 01:50 ]