Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Anders doe je eerst een wooden test case
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Verwijderd
Ja logisch anytwoord
[Ontopic]
Als je gewoon voor een beetje goede airflow in je case zorgt,
moet dat geen probleem zijn
Verwijderd
Dit is heel goed mogelijk ik heb er 1 op mijn kast staan (18x 42x 14x) er zit een p3 876 Mhz proc in en het draait 24/7 als Mp3 box ik heb een sunbeam koeler aan de bovenkant gemonteerd en blaast lucht naar binnen mijn voeding blaast het weer naar buiten. Nog nooit probs mee gehad. al 2 maanden aan het draaien.spaceboy schreef op 16 January 2003 @ 13:55:
Hallo,
Ik wil een eigen (desktop) case gaan maken. ATX-formaatje. Ik ben alleen niet bijzonder handig met metaal, is het maken van een houten-case een optie, of is dat voor de warmte-ontwikkeling een grote ellende? Het wordt trouwens een dvd-boxje die met een P4 1.7 (evt. mag hij lager worden geklokt) moet gaan werken.
Foto`s zien zeg het maar dan zet ik ze vanaaf op dit topic
Ik heb de buitenkant niet zelf gemaakt heb een vriend die bouwvakker is :-) das behoorlijk makkelijk de rest van de gaten die erin zitten wel en alles zelf aangesloten is wel geinig om te doen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 14:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Graag pics ja! Ik ben benieuwd!Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 14:09:
[...]
Dit is heel goed mogelijk ik heb er 1 op mijn kast staan (18x 42x 14x) er zit een p3 876 Mhz proc in en het draait 24/7 als Mp3 box ik heb een sunbeam koeler aan de bovenkant gemonteerd en blaast lucht naar binnen mijn voeding blaast het weer naar buiten. Nog nooit probs mee gehad. al 2 maanden aan het draaien.
Ik heb de buitenkant niet zelf gemaakt heb een vriend die bouwvakker is :-) das behoorlijk makkelijk de rest van de gaten die erin zitten wel en alles zelf aangesloten is wel geinig om te doen
Pics erg welkom!!Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 14:09:
[...]
Dit is heel goed mogelijk ik heb er 1 op mijn kast staan (18x 42x 14x) er zit een p3 876 Mhz proc in en het draait 24/7 als Mp3 box ik heb een sunbeam koeler aan de bovenkant gemonteerd en blaast lucht naar binnen mijn voeding blaast het weer naar buiten. Nog nooit probs mee gehad. al 2 maanden aan het draaien.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
heb maar 2 foto`s op de afgelopen lan gemaakt ! heb zelf geen digi camera
edit: geen nederlands zin
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 14:13 ]
3x 7200rpm schijfen en een P3 800.
Ik heb alleen een 8cm intake en een 12cm outtake. Beide op 7V. En dat loopt goed.
Word nu zo een 30-35 graden. In de zomer zo een 10 graden warmer.
maar het is goed te doen.
Ik heb MDF gebruikt. Is mooi af te werken.
Succes
Dit topic is gesloten.
![]()