Goeie Tweeter, maar niet te duur! help.

Pagina: 1
Acties:

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Heb nu niet al te dure 100Watt PA-HornTweeters, zo'n 60,- p/s
ookal vind ik ze niet eens slecht klinken ga ik toch opzoek naar vervangende exemplaren.
Mijn Elektronica Leraar heeft zelf Titanium Bullet tweeters, alleen vond ie het rendement nog niet hoog genoeg zei ie.
Bullets zijn meestal niet zo groot en zullen perfect de plaats van de anderen kunnen innemen. Vind ze er zelf altijd wel stoer uitzien :), maar daar gaat het uiteindelijk niet om. Misschien zijn er andere (betere) types die ik zou kunnen kopen?
Graag linkjes waar ze eventueel te bestellen zijn zijn ook welkom.

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Kijk eens bij Jbl pro, en dan bij components. Zijn hebben een aantal hoorns, die het predikaat "PA" absoluut waard zijn! Deze zijn wel erg duur, en het beste is om 2e hands te kijken. Ik had zelf echt bijna een 90x40 hoorn met een midden/hoog (500-18000Hz +/- 3 dB) driver gekocht bij Ampco voor zo'n 1000,- in het totaal. Maar het kan wel goedkoper. Heb je wel een driver die 25% rendabel is, met een gevoeligheid in een 30x10 hoorn van 118 dB!

Jag

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Jah mijn leraar kan ook aan dat soort spul komen voor minder dan de helft van de prijs.
Ik zal es bij hem vragen.
Hij had zelf d8 ik ook zo'n hoorn + Driver voor 1000,- in totaal.
Toen ik zag hoe groot die magneet was ging ik zowat over mijn nek :)

Verwijderd

Heeft ie het no over 118dB??????? Grote Griebels! :P

Als je echt goedkoop zoekt, kan je ook nog altijd gaan kijken in van die Stage-Line catalogussen. Tis geen kwaliteit, maar wel lekker te betalen...

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
mjah die heb ik nu dus ook Stage Line HT88