[XP] Opera Standaard bij 1 user

Pagina: 1
Acties:

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik heb al gebruik gemaakt van de search, maar echt een specifieke oplossing vind ik niet.
Ik heb nl. opera gedownload en die bevalt me prima. Mijn moeder/zusje willen echten IE gebruiken. Ik wil dus opera als standaarbrowser hebben en bij de overige users moet IE standaard zijn. Ik heb alles al afgezocht maar ik kan geen enkele instelling vinden die dit kan realiseren.
Weet iemand misschien raad?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Gewoon onder jouw user Opera instellen als standaardbrowser en bij de rest IE ingesteld laten moet werken. Volgens mij kan je dat bij de instalatie van Opera al aangeven; install for one user of for everyone.

• Djivo
ik zie wel staan, use separate settings for each user bij de install, maar wat ze daar nou mee bedoelen? :?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 22:41

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nou, dat iedere user zijn eigen profiel heeft? :)
Die vink je aan en dan kan ieder zijn eigen settings gebruiken. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ivos schreef op 16 January 2003 @ 13:17:
ik zie wel staan, use separate settings for each user bij de install, maar wat ze daar nou mee bedoelen? :?
Vink dat aan dan.

edit: * sdomburg schopt basz2k :P

[ Voor 7% gewijzigd door sdomburg op 16-01-2003 13:20 ]

• Djivo
dat heb ik gedaan.....Ieder user heeft eigen profiel, maar als ik bij me zusje IE als standaard browser instel, wordt dat bij mij ook IE, terwijl ik daar vlak voor nog opera bij mij standaard heb ingesteld :?

Verwijderd

dit heb ik dus ook bij mij is het nog erger zelfs als ik me pc restart is auto IE weer standaard browser

• Slayer
  • Laatst online: 08:33

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Gewoon alles via Opera openen , IE zit te ver in Windows gebakken ( volgens mij )

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

RZB schreef op 04 maart 2003 @ 17:00:
Gewoon alles via Opera openen , IE zit te ver in Windows gebakken ( volgens mij )
ja maar mijn ouders de andere users van de comp willen wel met IE omdat opera iets te ingewikkeld voor ze is :p

is er echt geen oplossing voor :(

Verwijderd

linux op je Pc zetten, vmware erop, en dan één virtuele pc met ouders-windows (volledig n00b-proof) en één die voor jou is.
dát, of leren te leven met Ie. (of je ouwelui opvoeden opera te benutten. gewoon IE slopen en dan roepen dan opera fijn en gebruiksvriendelijk is.
blijven roepen ;)

Verwijderd

of VirtualPC ipv VMware, werkt voor mij fijner. (Probeer ze allebei uit als je twijfelt)

Verwijderd

Misschien kan je beter gewoon opera als standaard instellen en 1 of andere super opvallende snelkoppeling naar IE neerzetten voor de rest van je familie?
dan lijkt me het probleem opgelost :*)
Pagina: 1