Toon posts:

Msi K7T Pro-2a en een Amd Athlon XP 2000+

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen ik heb al gezocht maar niets specifiek gevonden over dit mobo. Zoals in de titel al beschreven is heb ik een Msi moederbord. Onlangs heb ik een Amd XP gekocht en deze erop geplaatst. Nu loopt hij op 1250 mhz, niet slecht als je van een Duron 700 af komt. Maar hij loopt niet op 1665 (geloof ik dan is hij 2000+ toch?).

Ik heb een flash uitgevoerd vordat ik de 2000 instaleerde nu die er in zit loopt hij op 1250 (waarschijnlijk 10*12,5 ;) ja ik ben briljant al zeg ik het zelf.)

Er zijn diverse topics over borden die bijna gelijk zijn aan de mijne maar ik heb alles gedaan wat moet, dus heeft iemand ervaring hiermee of moet ik gewoon een nieuw mobo halen.

[p.s.]de T in K7T <- betekend dat niet Turbo?[/p.s.]

Verwijderd

Het lijkt erop dat je toch niet de juiste firmware van je mb geladen hebt.

ikzelf heb een k7t266 pro v1, en deze draait met de laatste firmware wel de 2000xp.

en ja de 2000xp draaid op 1666mhz.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Heel ff kijken op de site van MSI en wat schets mijn verbazing de volgende cpu ondersteuning:
CPU
- Support Socket A for AMD® Athlon™ / Duron™ Processors
- Supports 600MHz~1.2GHz
Oftewel je mag al blij zijn dat het zooitje loopt.

Een maat van mij kreeg zijn 1800+ niet lopen op een k7t turbo en die moet hem eigenlijk wel booten en dit is een latere chipset.

Oftewel je kan al blij zijn dat ie boot, als je verhaal al klopt.

Edit.
Ik neem aan dat we het over hetzelfde moederbord hebben namelijk deze:
http://www.msi.com.tw/pro...9&MODEL=MS-6330%20Ver1.0C

Met een kt133 chipset.

[ Voor 19% gewijzigd door jbcyber op 16-01-2003 12:33 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zet de FSB op 133MHz. Bestudeer de specificaties van je mobo en CPU nog eens door..

/basic

Dit topic is gesloten.