Ik heb de search al gebruik maar helaas niet precies gevonden wat ik zoch of alleen dat wat ik zelf al had bedacht
.
Ik wil data gaan importeren van een mysql database webserver naar een lokale mysql databaser.
Dit moet automatisch gebeuren om de 15 minuten.
Zelf dacht ik aan een xml bestandje in te lezen en dan de tabel in de webserver up te daten met bv. (php &mysql):
UPDATE ORDERS
SET STATUS = 'VERWERKT'
WHERE ORDERNR = '957'
Zo selecteerd hij de volgende keer die rij niet meer. Toegangscontrole dmv. wachtwoord en ip adres (lokale server heeft een vast ipadres).
Het gaat erom dat lokaal altijd de "nieuwste" gegevens staan. Zijn er ook nog andere manieren om myqsl te laten connecten met elkaar en zo de bestanden up te daten?
-Het moet veilig zijn
-Automatisch gaan (om +/- 15 min als lokale webser aan staat)
-Php
-Mysql
-Webservers zijn Apache
Ik wil data gaan importeren van een mysql database webserver naar een lokale mysql databaser.
Dit moet automatisch gebeuren om de 15 minuten.
Zelf dacht ik aan een xml bestandje in te lezen en dan de tabel in de webserver up te daten met bv. (php &mysql):
UPDATE ORDERS
SET STATUS = 'VERWERKT'
WHERE ORDERNR = '957'
Zo selecteerd hij de volgende keer die rij niet meer. Toegangscontrole dmv. wachtwoord en ip adres (lokale server heeft een vast ipadres).
Het gaat erom dat lokaal altijd de "nieuwste" gegevens staan. Zijn er ook nog andere manieren om myqsl te laten connecten met elkaar en zo de bestanden up te daten?
-Het moet veilig zijn
-Automatisch gaan (om +/- 15 min als lokale webser aan staat)
-Php
-Mysql
-Webservers zijn Apache