Situatie
Heb een voodoo rush
kaartje in een PII @333 met 32mb ram win '98
De driver is een originele van Voodoofiles.
Deze configuratie wil ik gebruiken om mp3's te spelen op mn stereo en via de tv de nummers te kiezen in winamp o.i.d
Deze sluit ik aan op de tv via de tv-out (composite) op de kaart.
De kaart geeft aan dat het composite (duhhh.) via NSTC is.
Probleem
Het tv beeld geeft alleen zwart wit en heel gestoord. Het beeldscherm geeft wel een goede weergave trouwens!
Ik heb een Sony grootbeeld tv met PAL weergave via NSTC, maar kan dat nergens instellen, dus ga ervan uit dat hij dit zelf ziet aan het signaal....
Kan het zijn dat het signaal niet correct is?? en de tv een PAL signaal denkt te zien??
Kan ik de kaart niet instellen op PAL weergave? er is geen instelling voor, maar ik heb ergens gelezen dat het in de registry kan, maar daar ben ik een beetje huiverig voor
Oplossing
Owwwwww jaaaaa wist ik het maar...
Ik heb google en de GOT-search al geprobeert, en wel wat gelijke problemen gevonden, maar geen oplossing
Al geprobeert:
aansluiten via scart
aansluiten via s-vhs
tv pas aan als pc doorgestart is
beeldscherm erbij
Heb een voodoo rush
De driver is een originele van Voodoofiles.
Deze configuratie wil ik gebruiken om mp3's te spelen op mn stereo en via de tv de nummers te kiezen in winamp o.i.d
Deze sluit ik aan op de tv via de tv-out (composite) op de kaart.
De kaart geeft aan dat het composite (duhhh.) via NSTC is.
Probleem
Het tv beeld geeft alleen zwart wit en heel gestoord. Het beeldscherm geeft wel een goede weergave trouwens!
Ik heb een Sony grootbeeld tv met PAL weergave via NSTC, maar kan dat nergens instellen, dus ga ervan uit dat hij dit zelf ziet aan het signaal....
Kan het zijn dat het signaal niet correct is?? en de tv een PAL signaal denkt te zien??
Kan ik de kaart niet instellen op PAL weergave? er is geen instelling voor, maar ik heb ergens gelezen dat het in de registry kan, maar daar ben ik een beetje huiverig voor
Oplossing
Owwwwww jaaaaa wist ik het maar...
Ik heb google en de GOT-search al geprobeert, en wel wat gelijke problemen gevonden, maar geen oplossing
Al geprobeert:
aansluiten via scart
aansluiten via s-vhs
tv pas aan als pc doorgestart is
beeldscherm erbij