Kheb nu een 8310 gekocht, maar deze wil ik kunnen programmeren via de pc.. namen, smsen en zo. Nu moet ik met IR kunnen verbinden, heb alleen nog geen IR aansluiting, ik weet wel dat ze er zijn, maar weet niet of ze allemaal geschikt zijn voor de verbinding met de 8310..
IR is een vaste standaard.
Iedere dongel die geschikbaar is zal gewoon werken met je 8310.
Dit is ook het fijne van een IR dongel dat je het met ieder apparaat kan gebruiken.
Iedere dongel die geschikbaar is zal gewoon werken met je 8310.
Dit is ook het fijne van een IR dongel dat je het met ieder apparaat kan gebruiken.
Ik heb nog nergens de term IrDA horen vallen 
Vrijwel alle IR dongles zijn IrDA, maar helaas niet allemaal...
Vrijwel alle IR dongles zijn IrDA, maar helaas niet allemaal...
op de meeste mobos kun je ook een irda aansluiting kopen voor een acceptabel bedrag d8 ik te zien laatst, misschien is dat wat! want die dongels zijn redelijk duur!
http://www.matweb-01.com/English/solutions-ir.htm < zoiets bijvoorbeeld kun je doen.
Ik heb zelf de MA-600 (seriële uitvoering) van deze aan m'n pc hangen, die is nog voor 30 euro te krijgen bij stuntprijzen.net. Dus valt wel mee met dat dure.
Ik heb zelf de MA-600 (seriële uitvoering) van deze aan m'n pc hangen, die is nog voor 30 euro te krijgen bij stuntprijzen.net. Dus valt wel mee met dat dure.