Toon posts:

Draadloze monitor!

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Drukgevoelige LCD monitor die je binnenshuis kan gebruiken.
Want 1 :)

http://www.microsoft.com/windowsxp/smartdisplay/

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Als ik zou eens kijk naar dat videootje wat erbij zit heeft het veel weg van een Tablet PC. Misschien een beetje verborgen reclame?? ;)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:37

aapelite

Do the kirby!

tis maar een eng filmpje moet ik zeggen.... maaruh who typt die man in MSN? :S ik zie neregns een toetsenbord, moet dje dan elk lettertje apart aantikken ofzo?
voor de rest, ach waar heb je het voor nodig, zie het nut er nog niet echt van in, daar hebben we toch ook al die hand dingen voor

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
typen lijkt me simpel als het een touchscreen is. tover een toetsenbord op je scherm en typ dmv het touchscreen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een touchscreen.. en als het dezelfde software als die notepad pc's heeft kan je er uitstekend op schrijven. Handschriftherkenning doet de rest.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:37

aapelite

Do the kirby!

jah das idd zo, maar dan kun je het niet teveel gana gebruiken denk, anders is je scherm vrij snel naar de maan denk ik vooral als dat toetsenbordje altijd op dezelfde plek zit

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Quanta costa, zal een lieve bom duiten kosten lijkt me...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
aapelite schreef op 16 januari 2003 @ 12:07:
jah das idd zo, maar dan kun je het niet teveel gana gebruiken denk, anders is je scherm vrij snel naar de maan denk ik vooral als dat toetsenbordje altijd op dezelfde plek zit
Kleindenker!

$1299 voor een 15" en $999 voor een 10"

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ben benieuwd of je hierop ook nog tot 180 tekens per minuut haalt.... Dat kan toch niet? Ik ben redelijk snel op mijn handheld, maar je kunt het niet vergelijken met het 10-vingersysteem. :)

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Uhm.. ja.. en het doel van dit topic? Je stelt geen vraag, en als dit als nieuws bedoelt is kan je het beter even op de frontpage submitten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.