Toon posts:

Nieuwe Logitech Cordless Desktop?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben 'in de markt' voor een nieuwe muis en een nieuw toetsenbord.
Mijn keuze is gevallen op een Logitech MX-700 muis, en een Logitech Navigator S.E. toetsenbord.
Ik naar Computerland, om tot aanschaf van beide apparaten over te gaan.
Alletwee uitverkocht.... :(
Zegt de verkoper dat er binnenkort een nieuwe Logitech Cordless Desktop uitkomt!

Vraag ik mij af:
- zou daar weer nieuwe hardware inzitten, of is het 'gewoon' het reeds bestaande Navigator toetsenbord en een MX-700 muis, maar dan in één grote doos??

De verkoper wist het ook niet...

Wie weet meer????!!!
Verwachte prijs? Verwachte datum? Nieuwe features???

Verwijderd

Een tip: koop geen cordless zooi, je bent alleen maar aan het vervangen van batterijen en het kan alleen maar kapot. Dit lijntjes die er tegenwoordig aanzitten zijn zo dun, dat je er nagenoeg geen last van hebt. Die producten uit de goeie oude tijd gaan langer meedan zo'n cordless geval van jou :P

• MKwakkel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05-2025
Ik heb hier (net als mijn huisgenoot) ook een cordless desktop, maar ik moet zeggen dat wij de batterijen van de muis wel regelmatig moet vervangen. Die van het toetsenbord gaan langer mee :)

Wij gebruik ook oplaadbare batterijen, dus het is niet echt een probleem: als de ene set leeg is, heb ik al weer een nieuwe klaar liggen! Dat is dan wel een aanrader ... Als je gewoon Logitech koopt, is de kwaliteit zeker niet iets waar je je druk over moet maken!

• MR_zip
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04-2023
Erasahh , spreek je uit ervaring?
Ik heb hier nl. een logitech muis, de cordless mouse man wheel, en ik heb deze al langer als een jaar de zelfde batterijen(duracel). mijn pc staat minimaal 12 uur per dag aan.
Ik ben het dus niet zo met jou stelling eens.

De topic starter vraagt ook niet om zulke dingen maar wil weten wanneer die set uitkomt en wat er in zit.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 10:34:
Een tip: koop geen cordless zooi, je bent alleen maar aan het vervangen van batterijen en het kan alleen maar kapot. Dit lijntjes die er tegenwoordig aanzitten zijn zo dun, dat je er nagenoeg geen last van hebt. Die producten uit de goeie oude tijd gaan langer meedan zo'n cordless geval van jou :P
Wat een flauwekul. Batterijen koop je gewoon oplaadbare voor. Mijn muis wordt heel intensief gebruikt en kan een tot anderhalve week met 1 set batterijen. aangezien ik 2 sets van 2 batterijen heb is dat probleem heel makkelijk opgelost. Mijn toetsenbord zitten de startbatterijen nog steeds in na ruim een jaar. Juist het niet hebben van een draadje is voor mij de reden geweest voor het kopen van mijn TB en muis. Geen draadje dus dat kan ook niet kapot. :P

Zmurph hou gewoon de komende paar weken de site van logitech goed in de gaten. Zodra er een nieuw product uitkomt staat het er ook op. Vraag trouwens ook aan die verkoper wanneer dat uit zou moeten komen. Binnenkort kan binnen een week zijn maar het kan ook een maand duren :P

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Kun je niet gewoon bij een webshop je Cordless desktopje bestellen?
Ik ga gewoon naar een andere winkel gaan als iets wat ik wil hebben uitverkocht is. :)

offtopic:
Hoelang gaat zo'n setje batterijen van jullie dan mee? Ik zit eraan te denken om ook zo'n setje aan te schaffen maar als ik 1x per week de batterijen moet gaan lopen wisselen heb ik daar weinig zin in.

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

insanity- schreef op 16 January 2003 @ 10:50:
offtopic:
Hoelang gaat zo'n setje batterijen van jullie dan mee? Ik zit eraan te denken om ook zo'n setje aan te schaffen maar als ik 1x per week de batterijen moet gaan lopen wisselen heb ik daar weinig zin in.
offtopic:
Toetsenbord al ruim een jaar en nog geen probs. Muis is een tot anderhalve week. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn pc een uur of 10 tot 12 per dag aanstaat en dat deze de hele week intensief wordt gebruikt, ook in het weekend :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
Ik had altijd al een Cordless Desktop, naar volle tevredenheid. Oplaadbare batterijen, enzo, dus dat ging allemaal prima. Ik heb mijn 'oude' set weggegeven aan een vriendinnetje, (voor wat hoort wat, nietwaar :9) en ben dus zelf toe aan een nieuw setje ;)
Ik ben er wel achter dat ik best kan leven met een snoertje aan een toetsenbord, maar een muis-met-een-staart is absoluut out-of-the-question!!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb zelf een Logitech draadloze muis (niet optisch) en ik kan echt bijna een half jaar met de batterijen :? En om nou te zeggen dat ie weinig wordt gebruikt....

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 01:19
zit er dan geen dock bij die muis, dat als je hem niet gebruikt dat ie opgeladen wordt :? want ik zit eraan te denken een pro te kopen, maar dan wil ik niet dat mijn muis om de haverklap leeg is, ik vergeet ook mijn oplaadbare batterijen voor mijn minidisk steeds op te laden, ik denk dat ik dan om de haverklap met een niet werkende muis zit :(

Hello fellow humans

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Mijn ervaring is dat gewone cordless muizen best lang mee gaan (de batterijen dan he?) als we het over een cordless OPTICAL muis hebben dan moet ik zeggen dat die dingen batterijen ZUIPEN, heb dan wel oplaadbare bat's maar dan nog.... Die dingen zijn ook niet lekker goedkop ofzo.
Maar daar staat tegenover dat ze over het totaal gezien veeeeel langer mee gaan.

Dus;
Mits je de (financiele) mogelijkheid hebt om oplaadbare bat's te kopen is een cordless optical geen slechte keus I.M.O.

Een cordless keyboard kan erg handig zijn...
Zeker sinds ik m'n flatpanel monitor heb is dat snoer aan m'n keyboard best irritant.
Hebbie eindelijk wat ruimte op je bureau om (school) boeken ofzo neer te leggen zit je snoer in de weg.
Dus ben ik zelf ook op zoek naar een leuke, maar baal er zwaar van dat die cordless versie vand die Logitech Navigator S.E alleen maar in desktop-set te krijgen is :r , ik heb al een cordless muisje of drie!!

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 12:26

Kolky

subtitle not available

Een nadeel van cordless muizen vind ik de 60Hz verversingsrate. Bovendien zijn de batterijen van de muis errug snel leeg. Ik gebruik om deze twee redenen ook een snoermuis.

Met de draadloze toetsenborden is imo helemaal niks mis. De batterijen van mijn toetsenbord gaan al járen mee.

En over dat nieuwe setje: hou t.net in de gaten. Ik heb er iig nog niks over gehoord.

btw ik heb trouwens een Logitech cordless desktop optical (die met dat mooie zwarte toetsenbord :))

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 10:34:
Als je de Logitech MX 700 Cordless Optical koopt hoef je helemaal geen batterijen te vervangen, aan het eind van de dag gewoon de muis in de oplader zetten en de volgende dag is hij weer helemaal opgeladen. Logitech heeft zowiezo goede spullen, werk nu al 4 jaar lang met cordless spullen van ze en tot nu toe nooit problemen gehad...

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Verwijderd

Helleu,..

Hou in de gaten dat de Cordless Desktop Optical (volgens mij ) alleen als set verkocht word INCL. muis..

Overigens zit er bij de MX 700 inderdaad een dockingstation om 'm op te laden...

Rookie02

Verwijderd

CyrusTheVirus schreef op 16 January 2003 @ 12:32:
[...]

Logitech heeft zowiezo goede spullen, werk nu al 4 jaar lang met cordless spullen van ze en tot nu toe nooit problemen gehad...
Idd, Garantie is ook top, me broer had een een Optical draadloos muisje was stuk (1 van de 4 hier in huis) ffe opgestuurt en een nieuwe :)

Btw keyboard kan makkelijk een halfjaar met batteryen en logitec muis (oude) ongeveer 1/2 maanden met intensief gebruik .

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Hrmm ja idd. Je kunt natuurlijk zo'n nieuwe Optical Desktop kopen met zo'n soort van muisoplader erbij. Dan ben je van het hele probleem af. :)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

Verwijderd

Ik heb zelf al 2 jaar een cordless desktop pro van logitech, m'n computer staat vrijwel 24/7 aan...

batterij van m'n toestenbord heb ik nog nooit vervangen,
batterij van m'n muis moet ik om de 2,5-3 maanden vervangen...

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

heb hier ook de 700mx,echt een lekker muisje en super makkelijk met dat dockingstation.

Ik weet niet waar je woont maar hier in IJsselstein kost de 700mx slechts 72 euro

kijk maar is op www.dewitcomputers.nl

Mijn Specs

Pagina: 1