[DJ]Front en Rear apart: door elkaar.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 15:09
Ik kan in BPM studio de front en de rear aansluiting van mijn geluidskaart apart kiezen. Jammergenoeg niet voor de monitor, dus heb ik voor kanaal A en B front en rear gekozen.
Als ik nu op kanaal A iets speel, hoor ik dat iets stiller op de rear, en op normaal volume op front, en analoog met kanaal B.
Kan ik hier iets aan doen of ligt het aan mijn geluidskaart, een goedkope CMedia ???
P.S. Ik heb hem ingesteld op 4 speakers in windows 98 en 2000, en quadrofonische speakers.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Je moet A en B allebei op front zetten, en de monitor op rear.
Overigens kan je de monitor pas instellen als je eerst de soundcardtest hebt gedaan.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 15:09
Ik kan bij de monitor alleen kiezen voor de directsound driver, en geen front of rear. En ik heb de geluidskaart al tig keer getest.

[ Voor 1% gewijzigd door naftebakje op 16-01-2003 10:29 . Reden: Tiepoo ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.