Toon posts:

headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik ga in maart naar netgamez 2k3. uhm. hiervoor heb ik een headset nodig. nu is mijn vraag.. welke headset is van goeie kwaliteit (niet zo een plastic cheap dingetje) en ook nog enigzins goedkoop (max €50,-) help me hier aub mee. als het kan zou het ook prettig zijn als die draadloos is.. maar dit hoeft niet per se.

grtz, Tom

btw. een GOEIE microfoon is ook noodzakelijk. die MOET erbij... en ik heb een goeie geluidskaart dus das het probleem niet.. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 10:01 ]

Verwijderd

Kan je eerst niet even zelf gaan zoeken OMG of ben je echt zo dom 8)7 |:(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 10:56:
Kan je eerst niet even zelf gaan zoeken OMG of ben je echt zo dom 8)7 |:(
Helemaal gelijk.
www.google.nl. Heb je ooit zelf weleens gezocht???? :9

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ja das leuk en aardig. maar ik vraag gewoon puur om jullie advies. dus welke headset hebben jullie en hoe duur etc en kwaliteit. das toch niet teveel gevraagd?! :S

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 19:00:
ja das leuk en aardig. maar ik vraag gewoon puur om jullie advies. dus welke headset hebben jullie en hoe duur etc en kwaliteit. das toch niet teveel gevraagd?! :S
Je bent niet de eerste die dit vraagt.

Headsets

Verwijderd

Ik heb een Trust Multifuction Headset 310 die erg goed bevalt. Kostte toen 22 Euro 4 maanden geleden. Kheb hem toen ook speciaal voor LAN-Parties gekocht. Deze headset heeft als voordeel dat het van die kussentjes heeft die om de oren zitten. Op LAN-Parties heb je vaak last van lawaai, maar met deze kussentjes heb je nergens last van.
Tis een Stereo Headset met een hoge kwaliteit sound :) Hij heeft een microfoon dis je kunt verbuigen en aan/uit kan zetten.
Ik vind het een fijn ding en hij is zeker het geld waard wat ie gekost heeft.
Pagina: 1