[XP] Papierformaat instellen onder WinXP

Pagina: 1
Acties:

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 11:13
Ik heb hier een oudere printer waar nog acceptgiro's op geprint worden. Nu lopen we onder Windows XP tegen een probleem aan.

XP gaat er namelijk zonder meer vanuit dat die acceptgiro's op een a4 formaat staan. Maar dat komt dus niet uit met printen.

Nu kan ik me herinneren dat je onder win98 het papierformaat kon instellen... Maar dit kom ik in XP helemaal nergens tegen! Of zie ik iets over het hoofd...

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:15

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Papierformaat kun je instellen in het programma waarmee je wilt printen. In word bijvoorbeeld File -> Page setup (Of Bestand -> Papierformaat)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Tweakod3x
Hertog schreef op 16 januari 2003 @ 09:52:
Papierformaat kun je instellen in het programma waarmee je wilt printen. In word bijvoorbeeld File -> Page setup (Of Bestand -> Papierformaat)
ok das duidelijk, maar de applicatie waar deze klant mee draait die kent dat niet... Wordt lastig dus...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hertog schreef op 16 January 2003 @ 09:52:
Kan zijn dat dat niet genoeg is, dan moet je het nog even instellen bij de printer zelf. Kiezen voor custom en dan de maten opgeven. Ik krijg zelf nog weleens problemen als ik enkel in Word de maten verander.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Inderdaad, als het programma dat niet ondersteunt moet je de eigenschappen voor de Printer veranderen. Dit geldt dan wel meteen als standaardwaarde voor alle programma's die printen, voorzover ik weet. Dus wil je dan weer met bijv. Word aan de slag, dan moet je vanuit Word weer andere Printer eigenschappen opgeven.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/printer.JPG
sorry van de layout.. :)
Hier kan je het
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/printer2.JPG
hier kan ook het een en ander

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 10:06 ]

• Tweakod3x
Aaaah tnx!!! Zal het zo meteen ff proberen!!!

• Tweakod3x
Ok ik ben nu wel iets verder... Maar ik kan dus alleen maar kiezen uit verschillende formaten. Ik wil dus zelf een formaat opgeven omdat die acceptgiro's niet een standaard formaat hebben...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dan moet je kiezen voor custum. Dan zou je verderop de exacte maten moeten kunnen instellen. Zie de afbeelding van Printer Eigenschappen hierboven.
Pagina: 1