Toon posts:

[XP] opstarten langzaam na converteren fat32>ntfs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn HD geconversed van FAT32 naar NTFS via c/prompt
echter nu start mijn pc ontzettend langzaam op, (circa 3-4 minuten)

somebody help?

Verwijderd

D/l het programma BootVis eens van de site van microsoft. Daar kun je mee bekijken wat er een probleem geeft :)

VB > SA.
De topictitel voldoet overigens niet echt. Welk OS betreft dit?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 09:44 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

w.e.l.k.e. W.i.n.d.o.w.s. v.e.r.s.i.e. h.e.b. j.e. ???

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

idd, BootVis downloaden bij MS en kijken waar de problemen zich voordoen.
http://www.microsoft.com/...ance/fastboot/BootVis.asp

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Banditnr1

Welkom op Gathering of Tweakers. Lees je de fora faqs eens door :)

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart

Hieronder een quote uit de laatste link "topicstart"
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Daarnaast had deze bij de buurtjes gemoeten: Windows Operated Systems en als je dan deze gelezen had Windows Operated Systems FAQ

Had je deze vraag niet hoeven te stellen :)

En als je de button Search had gebruikt met sleutelwoorden bootvis had deze link opgeleverd:
klik hier voor zoekresultaten

Lees ze :)

[ Voor 63% gewijzigd door aReaRe op 16-01-2003 10:08 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad staat er een stukje in de WOS FAQ over sneller opstarten, kijk onder het niet onlogische kopje "Hoe kan ik XP nog sneller op laten starten?" :Y)

Bekijk de post van Riemer Reinalda verder ook even goed; er hoort toch meer info in je beginpost. OS heb je ondertussen al gezegd, maar zaken als je specs missen we nog steeds. En daar bedoel ik mee wat je hardware is. Processor, geheugen, mobo, HDD; ik heb het idee dat je de termen nog niet helemaal door hebt. Creatief googlen en sites als whatis.com en beginnersweb.nl kunnen goed helpen met de termen uitleggen :)

Naast zoeken naar bootvis (die term kende je natuurlijk van te voren niet dus kon je er niet op zoeken), helpt zoeken naar bijv. langzaam opstarten ntfs waarschijnlijk een hoop; loop de hits even langs voor wat extra tips :P

Ondertussen verplaats ik je vraag weer een deurtje verder naar WOS, daar past het wat mij betreft iets beter. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1