• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 00:13
He, mijn vriendin heeft een 3310 en het display van die telefoon doet niks meer! Maar ze kan wel gewoon gebeld worden op die telefoon Dus lijkt het mij dat het display stuk is.
Maar ze had hem net een half jaar dus heeft ze hem terug gebracht naar de winkel en die hebben hem opgestuurd, werd ze gebeld en werd er gezegd dat er waterschade was en dat hij niet gerepareerd werdt en dat de printplaat stuk was.

Kan dit, ze kan gewoon met die telefoon gebeld worden maar alleen het display laat niks zien.
Heb die telefoon al uit elkaar gehad en kon niks zien op die printplaat!!
Wat denken jullie ervan?

Als die print stuk is, kan je daar ook nog ergens een nieuwe van krijgen? Of kan ze dan beter een nieuwe telefoon kopen?

Hail to the king baby!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:59

JB

Cédric roelt!

Denk dat je goedkoper uit bent als je een nieuwe 3310 koopt die dingen kosten niet veel meer

Mijn boefje is liev!

• urk_forever
Nou, als het display stuk is kan ik beter een display van €40,- kopen dan een nieuwe telefoon van €150,-

Hail to the king baby!

• RBouman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

RBouman

René

Een displayunit met frame voor de nokia 3310 kost 40 euro, een nieuwe nokia 129 euro.
Allebei bij www.stuntprijzen.net
Voor dat geld zou ik een nieuw toestel kopen,want dan wist ik zeker dat ie het weer deed.

Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a

• JB
  • Laatst online: 22:59

JB

Cédric roelt!

urk_forever schreef op 16 January 2003 @ 09:41:
Nou, als het display stuk is kan ik beter een display van €40,- kopen dan een nieuwe telefoon van €150,-
Als je goed in knutselen bent zou ik dat ook doen, suc6

Mijn boefje is liev!

• urk_forever
Zal vanavond eerst even kijken of het echt het display niet is met een andere 3310! Zo'n displaytje erin zetten is maar 6 schroefjes! Daar hoef je niet handig voor te zijn!

[ Voor 35% gewijzigd door urk_forever op 16-01-2003 09:49 ]

Hail to the king baby!

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Ga er mee naar een Nokia service punt. (bijv. eindhoven luchthavenweg)

• urk_forever
Hij is al eens opgestuurd, waarschijnlijk naar zo'n Service Punt! En toen kwam ie weer terug!
En ik heb hem al uit elkaar gehaald en dan beginnen ze daar weer over te zeuren als ze dat zien!

Hail to the king baby!

• urk_forever
Stelletje naainichten daar bij Nokia, dat ding werkt gewoon!! Heb met een andere 3310 getest en het display is gewoon stuk! Verder werkt ie als een trein!! Morgen mooi even bellen met Nokia en een nieuwe display eisen!!

Hail to the king baby!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als er bij een Nokia waterschade wordt geconstateerd, dan zal een repair center hem NOOIT repareren.
Het kan zo zijn dat de besturing van het display het niet doet óf dat het display het zelf niet meer doet.

Daarom zal ik je niet aanraden om een nieuw display te kopen.

Waterschade = waterschade

Als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe kopen, ca € 125.00

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• urk_forever
Het display zelf doet het niet, met een ander display doet ie het gewoon!
Maar als zo'n ding terug gestuurd wordt met de melding dat de printplaat stuk is en het display nog werkt en vervolgens werkt het display niet en de telefoon wel klopt er volgens mij iets niet!!
Als ik met een display van 40 euro klaar ben koop ik geen nieuwe tel van 125 euro

Hail to the king baby!

• urk_forever
Trouwens, als je telefoon opgestuurd wordt naar een Nokia Repair Centre hoe lang duurt het dan voor dat je hem terug krijgt? Al dan niet gerepareerd?

Hail to the king baby!

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 12:27

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Mijn pa had ongeveer hetzelfde probleem. Zijn beeldscherm bestond uit allerlei vage tekens, maar als je erop duwde deed hij het weer. Best grappig. Als hij gebeld werd ,moest hij eerst op de display duwen om te zien wie het was... Ook was het vrij lastig om sms-jes enzovoort te sturen.

Gewoon teruggegaan naar het verkooppunt en meteeen een nieuwe meegekregen. _/-\o_ Zo hoort het dus!!

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• laurens0619
  • Laatst online: 22:32
maar heb je vriendin hem nou natgemaakt ofniet? heeft nokia nokia dus gelijk over die waterschade of niet??

CISSP! Drop your encryption keys!

• urk_forever
Zij had hem op haar kamer liggen en is toen gaan douchen. Toen ze terug kwam was het display uit! Maar kon ze nog wel gebeld worden. Dus volgens mij heeft ze hem niet natgemaakt!

Hail to the king baby!

• urk_forever
Heb effe gebeld, moet maandag met de telefoon naar een Service Point en dan kunnen ze daar kijken of het echt de printplaat is of dat het het display is en als het het display is dan wordt dat vervangen onder garantie!

Hail to the king baby!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik denk dat ze wel gaan zuren omdat die open is geweest

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03
Had ik ooit met een T18s, het display viel vaak uit. Dit kwam volgens Ericsson door een klein scheurtje onder de antenne, waardoo er vocht in zou kunnen komen.
Dit is echter gewoon onder garantie gerepareerd (ook het scheurtje :))

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1