Toon posts:

[outlook express] Onthoud geen wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in Win98 mijn Outlook Express open dan gaat hij kijken of er nieuwe e-mailtjes zijn. Maar hij onthoud elke keer mijn wachtwoord niet en vraagt elke keer of ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord wil intypen. Ik doe dit en daarna komt hij elke keer weer met die melding.

Ik heb iets gevonden op de Knowledge Base van Microsoft maar dit is voor Windows 2000 & XP.

Weten jullie misschien de oplossing........

Verwijderd

misschien is dit een oplossing:

-> Ga naar Extra -> Acounts...
-> Kies de acount waar het omgaat en klik op eigenschappen
-> Ga naar het tabblad Servers
-> en vul daar naam en pass in
-> en vink het hokje: Wachtwoord onthouden aan
-> Klik op OK
-> Klik op Sluiten
-> Probeer eens post op te halen

Als het goed is zou het zo moeten werken

Verwijderd

> tools > accounts > properties > tabblad servers >
remember password...zoiets

:z

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48

dawofl

?

dat werkt niet x) heb het probleem hier ook! reuze irranant het antwoord schijnt deze Q259416 van microsoft te zijn die ook in oude topics staat maar daar kom ik niet meer op aaaaaaaaaaaaah

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 19:57

FlipFluitketel

Frontpage Admin
dawofl schreef op 14 september 2004 @ 17:08:
dat werkt niet x) heb het probleem hier ook! reuze irranant het antwoord schijnt deze Q259416 van microsoft te zijn die ook in oude topics staat maar daar kom ik niet meer op aaaaaaaaaaaaah
10sec zoeken op http://support.microsoft.com --> http://support.microsoft....=kb;nl;264672&Product=oex

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

dawofl schreef op 14 september 2004 @ 17:08:
[google=Q259416] Lijkt me niet zo heel erg lastig. Zoek de volgende keer een seconde langer voordat je een oud topic schopt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.