De benodigde bestanden vor dnetc zijn toch dnetc.exe en dnetc.ini? of MOET install.log en dnetc.com er ook bij staan? Ik wil dit ff zeker weten voordat ik nog 20 PIII 450's ermee infecteer.. Damn.. hou mij in de gaten, ik heb er vandaag weer ong. 15 p450's bijgekregen en ik ben nog bezig!! vanaf overmorgen skiet ik de lucht in.. werken bij een groot bedrijf heerscht!!
Inderdaad, je hebt alleen dnetc.exe en dnetc.ini nodig. De rest is niet interressant.
Virussen? Scan ze hier!
Ik zou ff informeren of je die pc's mag gebruiken.
en iedereen op de hoogste stellen. je zult niet de eerste zijn die om deze (Ja, RC5-64) wedstrijd zijn ontslagen.
bij anand zijn er 2 en bij hardOCP 1 onstslagen.
en iedereen op de hoogste stellen. je zult niet de eerste zijn die om deze (Ja, RC5-64) wedstrijd zijn ontslagen.
bij anand zijn er 2 en bij hardOCP 1 onstslagen.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ach.. knappe jongen die mij traceert! ik heb die malle koe wel erg onzichtbaar gemaakt! en ik heb niet me emailadres van me werk gebruikt, dus ze kunnen me wat.. maar 80% van de koetjes weten ervan dat ik hun pc gebruik