Toon posts:

[Sony Ericsson] aankomende modellen

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op de P800 en de T100 na, heb ik geen nieuwe aankomende modellen van SE kunnen ontdekken. Nokia heeft deze modellen al aangekondigd: Nokia 3650, Nokia 5100, Nokia 6100, Nokia 6650, Nokia 6800, Nokia 7250 en Nokia 8910i.

Ik zou zo graag willen weten hoe de SE T78i er uit komt te zien :P

Heeft iemand meer informatie over de future modellen van SE?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er bestaat een T608, met kleurenscherm etc. Is echter niet voor Europa bedoeld.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.sk/obr/obr/set608_2.jpg

Hier 'iets' meer info.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat is gewoon een T300 met een ietsjes ander jasje....., en zo te zien ook een beter scherm!!!! :9~

Verwijderd

Topicstarter
Mwa, echt mooi vind ik em niet... Display had 2x groter moeten zijn en een digicam erbij!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:27
T300? Meer een T600 :) En als je het display 2x zo groot maakt wordt de telefoon ook een stuk groter en het hele punt van de T600 is juist dat hij ongelovelijk klein en licht is.

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 11:25:
Mwa, echt mooi vind ik em niet... Display had 2x groter moeten zijn en een digicam erbij!
daar hebben ze de p800 voor uitgevonden :)

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:40

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

CubicQ schreef op 16 January 2003 @ 13:37:
T300? Meer een T600 :) En als je het display 2x zo groot maakt wordt de telefoon ook een stuk groter en het hele punt van de T600 is juist dat hij ongelovelijk klein en licht is.
true true... en tis een bloody fijn dingeske...

¯\_(ツ)_/¯

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

beschuitfluiter schreef op 16 januari 2003 @ 15:38:
[...]

true true... en tis een bloody fijn dingeske...
Je bedoelt de T600 :?
Kzit er over na te denken om de T600 aan te schaffen, heb al vele reviews gelezen enzo :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
6killer schreef op 16 januari 2003 @ 15:12:
[...]

daar hebben ze de p800 voor uitgevonden :)
Ik bedoel zoiets :P

Afbeeldingslocatie: http://www.planetspira.com/se.jpg

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
leuke soep! _/-\o_

Maar misschien zou Dit dan meer iets voor jou zijn

Verwijderd

Topicstarter
-Utopist- schreef op 16 januari 2003 @ 15:55:
leuke soep! _/-\o_

Maar misschien zou Dit dan meer iets voor jou zijn
Mwa...... Ik wel SE! Iemand meerdere toestellen?

Verwijderd

Topicstarter
Whaaaa!! Mijn gebeden zijn verhoord :) De t69!

Afbeeldingslocatie: http://www.wapzon.com/images/pro/seT69.jpg

De specs:
- GPRS (General Packet Radio Service).
- WAP version 2.0 browser.
- MMS (Multimedia Messaging Service).
- support J2ME.
- Support Bluetooth.
- E-mail function.
- Support SyncML.
- 65536 colours TFT LCD display screen.
- Dual built-in digital camera, one is for high resolutions up to 640X480 pixelsstandard VGA and another with poor resolutions that obtained frames to be used as the images in phonebook or screen.
- Aluminum Alloy phone cover.
- Voice dialling, memo and recording.
- Organizer Functions.
- Phone album, wallpaper and screensaver.
- 16 bits ring tone with composer.
- vCard support for exchanging electronic business cards.
- Expected availability : June 2003.
- Information still in gathering phase.

Wat een lekkere telefoon :9~

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 12:24

Royz

Kleurenblind!!

Hij is inderdaad wel goed, alleen scoort qua design de T68i bij mij hoger. Maar dat is een persoonlijke mening. Duurt trouwens nog wel een tijdje voordat hij verkrijgbaar is!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Topicstarter
Mwa... Ik hou niet van die getailleerde toestellen... Op de toetsen na vind ik deze super! Beeldscherm 65k kleuren!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
Expected availability : June 2003.

Nouja, aangezien de P800 ook al een half jaar uitgesteld is (en nog steeds weet geen enkele nederlandse winkel een release-datum) mag je blij zijn als je deze nog in 2003 kan krijgen :(

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2024

shlammod

dus.... enzo....

Ik hoorde vandaag toevallig collega's over de P800 praten.
De prijs zou rond de €700 + liggen

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

• LordLynx
  • Laatst online: 26-02 13:20
Ik ben vandaag weer iets van 5 telecom winkels in Rotterdam rondgeweest, en niemand wist een precieze datum of prijs.

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 15:29

spacer

SAP nerd

Whahaha die T69 heeft een dubbele camera :D.

Een echte gadget :P.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 16:25:
Whaaaa!! Mijn gebeden zijn verhoord :) De t69!

[afbeelding]

De specs:
- GPRS (General Packet Radio Service).
- WAP version 2.0 browser.
- MMS (Multimedia Messaging Service).
- support J2ME.
- Support Bluetooth.
- E-mail function.
- Support SyncML.
- 65536 colours TFT LCD display screen.
- Dual built-in digital camera, one is for high resolutions up to 640X480 pixelsstandard VGA and another with poor resolutions that obtained frames to be used as the images in phonebook or screen.
- Aluminum Alloy phone cover.
- Voice dialling, memo and recording.
- Organizer Functions.
- Phone album, wallpaper and screensaver.
- 16 bits ring tone with composer.
- vCard support for exchanging electronic business cards.
- Expected availability : June 2003.
- Information still in gathering phase.

Wat een lekkere telefoon :9~
WOOOOOOOOOOOT :9~ :9~ Dat is een rielekse phone!!!! Hij lijkt op de T600, is hij ook bijna net zo klein?? Dat zou namelijk te rieleks zijn. Ik vind persoonlijk de grijze T68i iets mooier, maar dit heeft zekers te weten ook stijl 8)

De designers bij Sony zijn duidelijk beter dan van neukia.

Verwijderd

Ik mis alleen bij die t69 het joystickje, die vind ik zo fijn werken... En ik zie ook geen 'c'-toets. Verder is ie best wel mooi :)

• Korakal
  • Laatst online: 10:00

Korakal

Up up up!

Sorry maar ik vind die T69 dus echt ÜBERlelijk :r
bah.... :(

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hmz, ik ga hier nog geen mening aan wagen. Ben op zich heel erg voorstander van weining knopjes, en ik kan slecht tegen joysticks, dus wat dat betreft vind ik het er aardig uitzien. Jammer alleen dat het zo verdomd veel op Nokia lijkt... :(

Verwijderd

Korakal schreef op 16 januari 2003 @ 22:19:
Sorry maar ik vind die T69 dus echt ÜBERlelijk :r
bah.... :(
ik leef met je mee... Geef mij toch maar nokia, veel mooier (of een ander model van SE, de T68i bv), de T608 daarintegen is wel heel mooi.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 00:22 ]

Verwijderd

Dat word echt niet de nieuwe t69, lijkt me eerder een photoshop of toestel voor de amerikaanse markt.... trouwens wapzon.com is de enige bron, geen enkele andere site heeft het erover en hij is lelijk bij de toetsen en op de achterkant is geen reliëf sony ericsson merkje/en/of logo aanwezig...

en owjah die schuif voor de cameralens, waar moet ie achterschuiven? als je dat ding over de lens zou schuiven dan heb je dus aan de andere kant een lege plekofzo? maffe telefoon hoor, is door iemand in elkaar geprutst met photoshop, en die knoppen indeling is niks voor SE. Het lijkt er niet op....dat je hier intrapt...

|:( 8)7 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 19:01 ]

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 18:53:
Dat word echt niet de nieuwe t69, lijkt me eerder een photoshop of toestel voor de amerikaanse markt.... trouwens wapzon.com is de enige bron, geen enkele andere site heeft het erover en hij is lelijk bij de toetsen en op de achterkant is geen reliëf sony ericsson merkje/en/of logo aanwezig...

de nokia menu indeling met _ _
^
\/

is typisch voor amerikaanse ericsson modellen. check ook maar die eerdere foto,
Kan bijna ook niet, als je dat klepje bij die cam zit, die kan niet helemaal terug over de cam zelf :)

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

99.9% zeker dat dit uberhaupt geen SE telefoon is
de bron van de foto... iets met wapzon.com ofzo is een hele foute website. ze proberen via zon photoshop aan bezoekers te komen ...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 19:11 ]

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 19:01:
99.9% zeker dat dit uberhaupt geen SE telefoon is
de bron van de foto... iets met wapzon.com ofzo is een hele foute website. ze proberen via zon photoshop aan bezoekers te komen ...
Ik had in principe ook het idee dat het een soep was, maar ik hoop het niet!

Dat het qua design geen SE is vind ik niet, hij lijkt erg veel op de T600, tevens heeft SE ook niet echt een "design", de T68 lijkt niet op de T300 of op de T600, eigenlijk lijkt er geen een GSM op een ander (op de T68 en T68i na dan.....)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:55
Oscar Mopperkont schreef op 16 January 2003 @ 19:13:
[...]
De designers bij Sony zijn duidelijk beter dan van neukia.
Over smaak valt niet te twisten, maar 1 ding is zeker. De productieafdeling van SE is niets vergeleken bij nokia..... :P

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 13:09

MaDLiVe

.-Observer-.

dominator schreef op 17 januari 2003 @ 20:02:
[...]

Over smaak valt niet te twisten, maar 1 ding is zeker. De productieafdeling van SE is niets vergeleken bij nokia..... :P
Nou, misschen dat SE haar modellen iets exclusiever behandeld, elke 2 maanden een nieuwe nokia aankondigen is nou ook niet echt fijn, eerder het verzieken van de markt zoals in een draadje al eens werd besproken.
Constant telefoons uitbrengen die amper technologische vooruitgang boeken vind ik jammer.

Ben zeer benieuwd naar de nieuwe modellen van SE. De t68i vond ik een tegenvaller. Kwa technische features liep hij tijden voorop maar de robuustheid van dit toestel was ver te zoeken (zijknoppen die afbraken scheuren in de behuizing, krakende toetsen en kraken van de behuizing).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:55
Ik heb het niet over de frequentie waarmee nieuwe toestellen op de markt komen maar over de productiesnelheid van die dingen. (did anyone say P800???? :P )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 18:53:

|:( 8)7 8)7
Het is echt niet de enige site. Kijk hier maar eens: http://mobile-review.com/news.php?language=en#news508

Hier staat ook een advies prijs, maar ik denk niet dat hij ooit voor die prijs in Nederland verkrijgbaar zal zijn. :'(

• snikkelridder
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

snikkelridder

IT-poet

Vind het ook wel een strakke foon...

To die, to sleep, aye there's the rub...

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaDLiVe schreef op 17 January 2003 @ 21:08:
[...]

Nou, misschen dat SE haar modellen iets exclusiever behandeld, elke 2 maanden een nieuwe nokia aankondigen is nou ook niet echt fijn, eerder het verzieken van de markt zoals in een draadje al eens werd besproken.
Constant telefoons uitbrengen die amper technologische vooruitgang boeken vind ik jammer.

Ben zeer benieuwd naar de nieuwe modellen van SE. De t68i vond ik een tegenvaller. Kwa technische features liep hij tijden voorop maar de robuustheid van dit toestel was ver te zoeken (zijknoppen die afbraken scheuren in de behuizing, krakende toetsen en kraken van de behuizing).
Scheuren in de behuizing????? Daar heb ik nog nooit avn gehoord.....

• CT
  • Laatst online: 02-03 22:32

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Oscar Mopperkont schreef op 18 January 2003 @ 11:10:
[...]

Scheuren in de behuizing????? Daar heb ik nog nooit avn gehoord.....
Tot vandaag, dus :Y)

• Draven
  • Laatst online: 03-01 23:35

Draven

It wasn't me

Die T69 die ziet er echt verschrikkelijk vet uit. Vrees dat ik toch maar weer moet beginnen met sparen ;)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Draven schreef op 18 januari 2003 @ 11:51:
Die T69 die ziet er echt verschrikkelijk vet uit. Vrees dat ik toch maar weer moet beginnen met sparen ;)
Toch is ie gesoept... Dat schuifje kan nooit!

Verwijderd

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 18 januari 2003 @ 17:42:
[...]

Toch is ie gesoept... Dat schuifje kan nooit!
Nou je het zegt, het ziet er best fake uit, vooral dat schuifje bij de camera. Je hebt het ook over de toetsindeling die niet SE zijn maar daar ben ik het niet mee eens. De SE T600 heeft een soortgelijke toetsindeling:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/nl/images/CWS31AFW_7579_35_0_1050.gif

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
en hoe moet die accu eraf?

bij een T300 zit daar zo'n schuif knopje maar bij de t69 zie ik niks :?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 17:49:
[...]

Nou je het zegt, het ziet er best fake uit, vooral dat schuifje bij de camera. Je hebt het ook over de toetsindeling die niet SE zijn maar daar ben ik het niet mee eens. De SE T600 heeft een soortgelijke toetsindeling:
[afbeelding]
Heel misschien ga ik dat ding kopen, lijkt me iig wel een mooie foon toe :)

‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 18 January 2003 @ 17:58:
[...]

Heel misschien ga ik dat ding kopen, lijkt me iig wel een mooie foon toe :)
Het grote voordeel van sommige Sony (Ericsson) toestellen is het display wat 4 grijstinten heeft.

Verwijderd

Draven schreef op 18 January 2003 @ 11:51:
hoe stom kun je zijn???? |:(
omdat een plaatje op internet zwerft en meer dan 1 site er een foto van hebben met specs zal dit ding wel uitkomen.... jammur hoor deze telefoon is om te janken zo lelijk en de specs zijn gewoon zoals de websites denken dat de opvolger van de t68i gaat worden.

zo kan ik alvast verklappen de dat nokia 3710 een kleurenscherm heeft. :+ B)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 16:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 16:56:
[...]

hoe stom kun je zijn???? |:(
omdat een plaatje op internet zwerft en meer dan 1 site er een foto van hebben met specs zal dit ding wel uitkomen.... jammur hoor deze telefoon is om te janken zo lelijk en de specs zijn gewoon zoals de websites denken dat de opvolger van de t68i gaat worden.

zo kan ik alvast verklappen de dat nokia 3710 een kleurenscherm heeft. :+ B)
idd _/-\o_

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
MaDLiVe schreef op 17 January 2003 @ 21:08:
[...]

...

:? Ik weet niet wat voor een jij er dan gehad heb. Ok ik zal niet zeggen dat het de beste telefoon is (dat denk ik alleen ;) ), maar ik heb hem nu dik een jaar enne 0,0 problemen gehad (misschien heb ik ook eens geluk gehad :9 )
Zijknopje kan wel kloppen dat is idd niet echt stevig te noemen, kraken doet die ook niet. En scheuren in de behuizing, nou het lijkt me sterk dat deze spontaan ontstaan

End ie t69 :+ Lijkt mij ook duidelijk ja, er staat ook niet een sony ericsson op :D bovendien loopt de nummering bij ericsson niet bepaald oplopend dus zou het logischer zijn dat de "opvolger" van de 68 alles behalve 69 is :)

edit:
edit:

bevestigd :)

[ Voor 5% gewijzigd door 6killer op 19-01-2003 20:14 ]

Pagina: 1