Ik heb in mijn PC een Terratec DMX Fire 6 24/96 zitten. De kaart deed het in combinatie met Windhoos 2000 altijd goed. Sinds kort ben ik wegens omstandigheden overgestapt op Windows 98. Ik kan nu ineens geen muziek meer afspelen. Ik krijg in Windows Media Player 6.4 een foutmelding (NR. 80040256). Ik heb de instructies voor een mogelijke oplossing (Knowledge Base van MS) van het probleem op gevolgd maar ik ondervind nog steeds hetzelfde probleem. Ook andere players zoals Winamp kennen dezelfde problemen.
Het gekke is echter dat ik wel gewoon de Windhoos opstarttune hoor en dat ik via Windows Media Speler 3.00 (erg oud ja) wel WAV-files (geen MIDI of mp2/3 etc alleen WAV) kan afspelen. Volgens is Windhoos dus weer eens koppig aan het doen, want waarom kan hij wel WAV-files maar geen mp3z afspelen?
Heeft iemand een oplossing??
Ik heb ook al bij Terratec de nieuwe drivers gedownload, maar dat hielp ook niet.
Het gekke is echter dat ik wel gewoon de Windhoos opstarttune hoor en dat ik via Windows Media Speler 3.00 (erg oud ja) wel WAV-files (geen MIDI of mp2/3 etc alleen WAV) kan afspelen. Volgens is Windhoos dus weer eens koppig aan het doen, want waarom kan hij wel WAV-files maar geen mp3z afspelen?
Heeft iemand een oplossing??
Ik heb ook al bij Terratec de nieuwe drivers gedownload, maar dat hielp ook niet.