Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Dat lees ik af aan de letters aan de buitenkant. Daar staat ISDN. Maar geen 1, dus het is maar een wild guess.
Staat hier gewoon ISDN ADSL MODEM...... Kheb eerlijk gezegt ook geen idee...
en is een ISDN2 modem ook te hacken naar router ?
en is een ISDN2 modem ook te hacken naar router ?
Ik zou zeggen kijk even de handleiding van de modem na. Daar zal het wel in staan, meestal kan je een modem wel "hacken", het enige is dat je geen garantie/support krijgt van je provider omdat je aan de instellingen die zei hebben ingesteld veranderd hebt.
En als je zo graag naar tweakDSL wilt gaan en je moet een nieuwe modem/router aanschaffen waarom doe je dat dan niet zelf. De instellingen kan je eventueel zelf instellen, en je bent dan "vrij" in je aanschaf van de modem of router. LET OP, je moet wel goed kijken of de modem/router geschikt is voor het betreffende netwerk waar je je aDSL aanvraagt.
www.routershop.nl staat het erbij.
En als je zo graag naar tweakDSL wilt gaan en je moet een nieuwe modem/router aanschaffen waarom doe je dat dan niet zelf. De instellingen kan je eventueel zelf instellen, en je bent dan "vrij" in je aanschaf van de modem of router. LET OP, je moet wel goed kijken of de modem/router geschikt is voor het betreffende netwerk waar je je aDSL aanvraagt.
www.routershop.nl staat het erbij.
Ik weet bijna zeker dat alle ISDN modems ISDN2 zijn. IK zou je dus geen zorgen maken. Lees anders de handleiding eens door of mail naar info@tweakdsl.nl.
Hierbij mag je het zeker weten.Heineken schreef op 16 januari 2003 @ 13:17:
Ik weet bijna zeker dat alle ISDN modems ISDN2 zijn. IK zou je dus geen zorgen maken. Lees anders de handleiding eens door of mail naar info@tweakdsl.nl.
Isdn = Isdn2
Dit komt omdat de alcatel ethernet isdn modems niet met bbned kunnen werken en dat ze daarom die korting geven dan.
Als ik me niet vergis zijn de servers van BBned aangepast juist vóór de alcatel modems.
Mail naar info@tweakdsl is al onderwegGratis overstappen van Mxstream naar Tweakdsl (13 januari)
Vanaf komende week is het mogelijk om uw huidige analoge of ISDN2 modem van Alcatel te gebruiken voor uw Tweakdsl verbinding. Kortom heeft u een Mxstream verbinding en wilt u overstappen naar Tweakdsl dan betaald u geen eenmalige aansluitkosten (alleen voor de 512/256 wordt nog wel een kleine bijdrage gevraagd). Wilt u op dezelfde telefoonlijn waar u nu uw Mxstream aansluiting heeft de Tweakdsl aansluiting dan zult u wel eerst uw Mxstream verbinding moeten opzeggen. Heeft u nog een andere telefoonlijn ter beschikking dan kunt u direct Tweakdsl bestellen
[ Voor 81% gewijzigd door Majestic op 16-01-2003 13:25 ]
Hmm,
Daar had ik nog helemaal niks over gehoord.
Ik dacht juist altijd dat er iets aan de modems hardware matig zou moeten veranderen voordat er gebruik gemaakt kon worden van BBNED apparatuur.
Ik dacht juist altijd dat er iets aan de modems hardware matig zou moeten veranderen voordat er gebruik gemaakt kon worden van BBNED apparatuur.
[Airwolf] schreef op 16 January 2003 @ 13:31:
Hmm,
http://www.cistron.nl/nod...d5bd61bf6dda9d7a0232bba0a15 Jan - 22 Jan 0:00-6:00 Korte onderbreking DSL-lijnen
Vanwege een upgrade van de software van alle DSLAM's van bbned is het mogelijk
dat tussen 15 januari en 22 januari de verbinding van uw DSL-verbinding even
wegvalt. Dit zou gaan om een periode van ongeveer 10 minuten.
De upgrade is nodig om de DSLAM's te voorzien van nieuwe functies, en maakt het
mogelijk om meerdere ISDN-modems te ondersteunen.
Verdere vragen hierover kunt u stellen via: helpdesk@cistron.nl.
Excuses voor de eventuele overlast.
Pagina: 1