oeps

Pagina: 1
Acties:

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 10:57

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Jongens, ik wilde net m'n pc op z'n plaats plaatsen, maar toen viel m'n videokaart uit het agp slot (en stond ook nog aan).. En ja, ik had het schroefje niet goed vastgedraaid..

Ok. Ik dus als een gek de stekker eruit gehaald, en de videokaart erweer in gedaan. Nou, wat hoorde ik toen! een lange beep, + 3 korte.. en da's betekend dat ie mijn videokaart niet meer kon vinden.

M'n ouwe kaart (v550 pci) doet het gelukkig wel. maar ik wil ff weten wat er nu defect is.

M'n video kaart, of m'n mobo? mobo +v550> working, mobo +asus7700 ? not working.

M'n sys: a7v, asus7700geforce2gts, tb900.

traktor scratch!

Verwijderd

Ja het zou je agp slot of je kaart kunnen zijn kan je die kaart nergens anders proberen?

sucses

Verwijderd

Mischien een keer goed aandrukken, in het slot helpt bij mij wel eens

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Ja kijk, dat aandrukken enzo, dat heb ik al 10 x geprobeerd... ik moet nu alleen ff een smoes verzinnen van m'n leverancier.. iemand iets?

traktor scratch!

Verwijderd

Moet je ff iemand opzoeken wiens pc/agp videokaart je kan gebruiken, kan je ze even omruilen en dan kijken welke kapot is.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Jup, leuk idee, maar weet je in wat voor gvd dorp ik woon! ha.. nouja. pf. ben iedergeval blij dat m'n pc het nog doet! ...

traktor scratch!

Verwijderd

Precies hetzelfde gehad met mn V7700, wilde de monitor stekker erin doen, en toen vloeg kaart er gedeeltelijk uit, ik denk dat de fan toen is gestopt, na een paar secs paf. Ben er toen mee naar Norrod gegaan, gewoon gezegd dat ie het niet meer deed, kreeg direct een andere mee :)

Verwijderd

pcies.. gewoon met je kaart naar je leverancier gaan en zeggen over de piepjes... als je geluk heb dan krijg je meteen een nieuwe of ze gaan de kaart eerst testen. als ze dan zeggen dat de kaart gewoon heel is dan kom je de volgende dag terug met je Mb.. opzich is het een beetje misbruik maken van je garantie. maar ik had hetzelfde gedaan..

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
jajaa.. pf. okee, ik ga al.. potverdorie, het is zondag. nouja. iedergeval bedankt!

traktor scratch!

Pagina: 1