Nieuw forum

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien ben ik wel de zoveelste die er over begint maar ik heb denk ik een oplossing.

De tweakers vragen al een tijdje over nieuwe fora, ik kijk dan naar een autoforum, een forum over al die tweak relaties en andere zaken die met het leven te maken hebben.

Meestal word door verwezen naar Fok!, maar misschien snappen jullie adjes ook wel dat het volk op GoT ander volk is dan het forum op Fok!

Daarom heb ik misschien een idee, wat dachten jullie van een "Lifestyle" forum?

Hierin donder je alle zaken van relaties tot auto's enz.

Hiermee kunnen de tweakers ook fatsoenlijk over hun sociale cq gewone leven praten omdat tweakers onder elkaar nou eenmaal (vind ik) gezelliger zijn dan fokkers onder elkaar.

Hiermee hoef je dit zaakje niet meteen naar de Trashcan te verbannen en komt het niveau van SG weer een beetje omhoog.

Toevoegingen of veranderingen op dit idee zijn natuurlijk ook welkom.

Maar wat denken jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Dit is al vaker langsgeweest, de adjes beginnen er niet aan. Dit is een computer related forum en daar willen ze het graag bij houden.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 30-09 09:41
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:50 schreef The Legend het volgende:
Dit is al vaker langsgeweest, de adjes beginnen er niet aan. Dit is een computer related forum en daar willen ze het graag bij houden.[/quote]ehm......noem jij de volgende Fora computer related:
* Stuffis Generalis
* Nieuws, Sport & TV
* Wetenschap & Levensbeschouwing
* Tweakers over tweakers onzin forum

Dacht ut niet he......ik ben trouwens niet voor een lifestyle forum.......daar hebben we SG en Onzin forum toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 17:17 schreef McVirusS het volgende:
ehm......noem jij de volgende Fora computer related:
* Stuffis Generalis
* Nieuws, Sport & TV

Dacht ut niet he......ik ben trouwens niet voor een lifestyle forum.......daar hebben we SG en Onzin forum toch voor?[/quote]Computeronderwerpen hebben nog de overhand. Dit willen ze wellicht zo houden.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 12:50
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 17:23 schreef Hyp Hyper het volgende:
Computeronderwerpen hebben nog de overhand. Dit willen ze wellicht zo houden.[/quote]Het onzin forum word wel steeds drukker :)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
is het niet zo dat op het onzin forum veel mensen zitten die zich veel met computers bezig houden, en ff stoom afblazen door over niks te gaan zitten lullen?
als je allemaal andere forums gaat toevoegen, dan krijg je een heel ander publiek op GoT, en dan zal computer related idd ondergeschoven kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>is het niet zo dat op het onzin forum veel mensen zitten die zich veel met computers bezig houden, en ff stoom afblazen door over niks te gaan zitten lullen?[/quote]Dat was ooit het idee erachter geloof ik, maar volgens mij komen er nu ook al aardig wat mensen alleen voor het onzinforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Yep, 't onzinforum begint een Board op zich te worden.

En met een lifestyle forum zou je SG voor een groot deel kunnen ontlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Even mijn reactie in Stuffis Generalis, naar aanleiding van het auto-forum topic. Weten jullie mijn mening ook meteen ff ;)

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Op 12 november 2000 21:06 schreef Raafje het volgende:
wat moet nieuws en tv dan op het forum? en het onzin forum? dan kan auto er ook nog best wel bij
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Op 12 november 2000 21:11 schreef Revolution het volgende:
En wat doet levensbeschouwing hier dan?

Ik wou maar zeggen (echt, ik wou het al zeggen, maar jullie waren me voor. Ik ben het er wel mee eens dat je niet overal een forum/forum-gedeelte voor kunt openen, maar aangezien er nogal wat auto-topics voorbij komen lijkt me dit helemaal geen gek verzoek.
Een beetje 'vooruitgang' kan misschien helemaal geen kwaad, zolang de orginele doelstelling (een pc-tweakers forum) maar gehandhaafd wordt. Hier komt nog bij dat het forum de laatste tijd overspoeld wordt met leden die wel 'de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt' (is een goede nederlandsche uitdrukking toch?).

Waarom zou je niet meteen deze mensen een beetje ordenen, dat wordt het onzin-forum tenminste ook niet meer overspoelt met onzin Een beetje een tegenstelling, maar het is natuurlijk wel fout dat er in het onzin-forum zo belachelijk veel gepost wordt, ten opzichte van andere forums. Het argument dat gebruikt wordt tegen een autoforum, dat het forum 'voor pc-tweakers is' gaat dus al lang niet meer op eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Sorry voor de dubbelpost (deze staat ook in S.G.), maar toch:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Lijkt me ook wel wat, een forum voor transportation-related topics; scooters, motoren, auto's, enz. Er kan per slot van rekening heel wat getweaked, getuned en geknutseld kan worden aan een auto of scooter en als er iets hardware is...:) Zelf ben ik niet zo'n voorstander van het bespreken van allerlei illegale opvoersetjes enzo, maar wat te denken van de toenemende integratie van electronica in o.a. auto's, zoals radio, cd, mp3, lcd-schermpjes, TV, dvd, speakers, telefonie, internet, navigatiesystemen, chiptuning, enz., enz.? Very On-topic lijkt me.
Dit sluit goed aan bij de interesses van veel T.net/GoT-bezoekers en staat dichterbij het tech-sfeertje dan sommige andere fora. Misschien een kwestie van een poll hieraan wijden en desnoods bekijken ahv deze poll, of een ander forum kan/mag/moet verdwijnen, indien de totale omvang van GoT in het geding zou komen. Maakt deze site alleen maar aantrekkelijker voor nieuwe adverteerders, dus ook in commercieel opzicht zou dit weleens helemaal niet zo'n verkeerde stap kunnen zijn ;).[/quote]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Ook exuses voor de dubbelpost, misschien dat deze discussie in dit forum beter op z'n plaats is?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 22:57 schreef testcase het volgende:
....maar wat te denken van de toenemende integratie van electronica in o.a. auto's, zoals radio, cd, mp3, lcd-schermpjes, TV, dvd, speakers, telefonie, internet, navigatiesystemen, chiptuning, enz., enz.? [/quote]Erg goed argument... :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 22:57 schreef testcase het volgende:
Misschien een kwestie van een poll hieraan wijden en desnoods bekijken ahv deze poll, of een ander forum kan/mag/moet verdwijnen, indien de totale omvang van GoT in het geding zou komen. [/quote]Hier ben ik ook een voorstander van, een poll is helemaal geen gek idee. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 22:57 schreef testcase het volgende:

Maakt deze site alleen maar aantrekkelijker voor nieuwe adverteerders, dus ook in commercieel opzicht zou dit weleens helemaal niet zo'n verkeerde stap kunnen zijn ;).[/quote]Precies, je maakt het forum wat toegankelijker door meer gespecificeerdere forums te gaan toevoegen. Alleen het punt is denk ik (bij het 'managment'), "willen we wel jan en alleman op het forum, aangezien het toch een tweakers forum is?". Het effect van uitbreiding is natuurlijk wel dat GoT steeds meer naamsbekendheid krijgt, en dus meer bezoekers (= cash lijkt mij) trekt. Je gaat een beetje naar een soort online ontmoetingsplek voor mensen met diverse interesses. Het lijkt me dat je vooral de origine GoT niet moet vergeten (gooi de PC-related forums b.v. helemaal bovenaan), maar dat er wel ruimte moet zijn voor uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"willen we wel jan en alleman op het forum, aangezien het toch een tweakers forum is?"[/quote]Ik denk dat andere fora hier eerder toe bijdragen dan een auto- of transportationforum. Deze site lijkt me eerder gericht op 'techies' dan op wannabee-filosofen of anders gezegd: eerder op Beta's dan op Alpha's, laat staan Analphabeta's ;).

Voor de Analphabeta's; ik heb het niet over automerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we ook een:
"Dit-is-je-eindpunt-voor-een-ban" forum oprichten? Waar mensen een soort HALT kunnen doen om niet in de Tweak-bak te belanden? (/dev/null)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 23:26 schreef testcase het volgende:
Ik denk dat andere fora hier eerder toe bijdragen dan een auto- of transportationforum. Deze site lijkt me eerder gericht op 'techies' dan op wannabee-filosofen of anders gezegd: eerder op Beta's dan op Alpha's, laat staan Analphabeta's ;).

Voor de Analphabeta's; ik heb het niet over automerken.[/quote]Het toevoegen van een auto-forum zal waarschijnlijk geen grote aantallen nieuwe bezoekers trekken nee, maar het is de vraag wat de gang van zaken wordt na het inwilligen van zo'n verzoek. Worden voor elk onderwerp dat vaak te discussie komt een nieuw forum gemaakt? Dan ga je dus in de richting van de door mij eerder genoemde situatie. Ik heb het nu natuurlijk niet over een tijdsbestek van een paar week, maar bedoel dus eigenlijk de 'roadmap' van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Ik bedoel niet zozeer dat een auto-forum geen nieuwe bezoekers zal trekken (ik denk het wel, maar wellicht beperkt), maar ik doel meer op de aard van de bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 23:40 schreef testcase het volgende:
Ik bedoel niet zozeer dat een auto-forum geen nieuwe bezoekers zal trekken (ik denk het wel, maar wellicht beperkt), maar ik doel meer op de aard van de bezoekers.[/quote]Dat bedoel ik dus ook, alleen ik bekijk de situatie iets 'globaler'. Komt dus op neer dat we allebei hetzelfde bedoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Maar goed, onze mening (en die van vele anderen) lijkt me nu wel duidelijk. Ik stel voor dat we eerst eerst even op een reactie van een Admin/Mod. wachten (die hopelijk met een paar goed onderbouwde argumenten komen).

Ik ben me er wel degelijk van bewust dat het idee van nieuwe forum(s) al eerder is 'afgeketst', maar aangezien er weer een paar nieuwe inzichten bij zijn gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit poste ik in andere topic .auto forum.. :

Ach het is gewoon gezeik.
Gruwelijk veel mensen zijn voor dat forum. Voeg het gewoon toe. Is het niets... later gewoon verwijderen.

Niet geschoten is altijd mis.

Klant is koning.. maar jullie denken dat jullie keizer zijn. Vergeet niet dat er zonder posters geen eens een forum was. :r

end van copy.......

Fok! forum is heel ander volk. En dat dit alleen over computers gaat is bullshit... je kunt toch ook je auto tweaken ? of je fiets ? of je koffiezetapparaat ? pleur een end op joh. Maak desnoods zoals iemand al zei een pol aan en laat mensen stemmen wat voor soort forum ze er bij willen.
En welke admins ze weg willen hebben. Floris : van mij krijg je de eerste stem!

Beetje invloed van buitenaf is altijd goed. Laten merken dat je ideeen van anderen eens onder de loep wil nemen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 00:06 schreef Capoeiristas het volgende:
Fok! forum is heel ander volk. [/quote]Precies, wat was ook alweer de uitslag van de laatst gedane enquete? De grote meerderheid van GoT was mannelijk, en tussen de .. & .. jaar toch? Dit is te klassificeren als een 'bevolkinggroep' ;), dus doorverwijzen naar Fok! is nogal makkelijk de zaken afdoen. Er moeten toch nog wel bezoekers overblijven :)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Bij Fok! ben ik al vertrokken.

Hier is het gewoon super lachen. Maar als hier de zelfde praktijken komen als bij Fok! gaan er hier ook veel lopen.

En dat wil vast niemand. gezelligheid moet hoog gehouden worden.
En dat doe je samen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
jullie opperen hier vaak dat fok! een ander publiek heeft dan GoT.. maar hebben jullie al eens bedacht dat dat is omdat GoT voor dergelijke broekjes niet echt intressant is.. er is hier geen dating te verkrijgen of god-mag-weten wat je allemaal hebt op fok!
Het ontbreken van dergelijke fora (en bijhorende bezoekers) is net hetgeen wat jullie GoT zo goed doet vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja. Maar nou wil ik graag me Lennoxx2 inbouwen in m'n auto, en liefst zo dat ik 'm van m'n dashboard af kan bedienen.

Denk dat dat soort onderwerpen toch echt wel daarin kunnen, om maar te zwijgen over de dikke vette leasebak met GPS waar je leuke dingen mee kan doen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 18:10

Jag

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>maar wat te denken van de toenemende integratie van electronica in o.a. auto's, zoals radio, cd, mp3, lcd-schermpjes, TV, dvd, speakers, telefonie, internet, navigatiesystemen, chiptuning, enz., enz.?[/quote]De meeste van de dingen die je noemt kunnen in het audio/video forum.

En er geldt weer het oude argument: zo'n niet computer-gerelateerd forum trekt niet computer-fans-mensen aan, en dat is niet de bedoeling. Dat hierop al uitzonderingen zijn gemaakt vind ik een argument tegen, omdat er al een paar zijn, nog meer maakt het nog erger. Maw, je laat niet tweaker-forums toe tot een bepaalde hoogte.
Ik ben dus tegen.

Ik heb een tijdje geleden de request gedaan voor een audio forum, wat uiteindelijk toegelaten is, en een audio/video forum is geworden. Ik had toen al tegenstanders, heel weinig maar bijna genoeg om het tegen te houden. Dus gezien het aantal tegenstanders van een auto forum dat er nu al is, lijkt me dit initiatief weinig kans te maken.
Overigens is een audio/video forum voor een groot gedeelte wel computer gerelateerd, kijk maar in het forum.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Mensen beginnen hier alweer over een auto-forum, maar ik had toch 't idee dat dat "lifestyle" net wat breder is.

Ik kan me nog herrineren dat een tijdje terug zaken als verliefde tweakers zich op deden en toen werd er naar een relatieforum gevraagd.

Ik denk dat je met een lifestyle forum, waar je het dus over gadgets, uitgaan en bijvoorbeeld auto's hebt, best wel wat problemen kan oplossen.

Want wat niet in een nieuw forum word gepost, post men wel op SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Lifestyle ben ik het mee eens..

maarja waar is stuffis dan voor ?

de verschillen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
stuffis gewoon lifestyle noemen.

meteen van het gezeik af.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm leuk dat adjes ook mee doen in deze discussie:)

Maaruh transportation forum is wel strak idee...
Ik denk dat er aan auto's net zo veel of meer getweaked wordt dan aan pc'tjes...
Tsja en zo als capoe(rest weet ik ff niet meer sorry man :( ) al zei wij maken dit forum dus kunnen jullie ook iets voor ons doen..
Doe gewoon ff een poll en klaar is kees...

Ick out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm.. ik had niet de intentie om een oorlog te ontketenen op GoT met dat Auto-Forum (Zie andere thread "Auto Forum")

Ik wilde eigenlijk alleen aangeven dat er veel, en dan bedoel ik, veel Auto & verkeer posts voorkomen op dit Forum. Aangezien onaangekondigd sommige onderwerpen wordt verhuisd naar een andere categorie is het soms een ramp om de postings terug te vinden.

Maar goed, als men NEE zegt hiertegen. Prima, het is HUN forum. Ik geef alleen maar een tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ivm het grote aantal auto-related topics is een auto/brommer/motor/fiets/vrachtwagen/jetskibootrace forum misschien wel een idee, maar zwaar off-topic onderwerpen waar ook al plaats voor is op het fokforum gaan we niet aan beginnen ivm het grote aantal kiddies dat hier op af zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Brommer :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Bravo, doen! Nou nog een passende naam voor dat forum. Suggesties:

- Transportation forum
- (Tweakers on) Wheels forum
- Wheelsstuff
- Cars & bikes forum
- Driversseat forum
- On (& Off) the road forum
- Kirbstone forum
- We love asfalt forum
- ZOAB forum
- Verboden te parkeren forum
- Km/hr forum
- The Pits

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

lifestyle kan makkelijk bij stuffis

misschien is het een idee (werd hierboven ook al gezegd, maar ik weet niet door wie) om een Auto/Motor/Scooter forum te maken, want er waren laatst ook weer een zooitje topics over motor rijden, en topics over auto's zijn er (d8 ik) best wel regelmatig.

edit: oeps, ik had de 2e pagina nog niet gelezen, en ik zeg precies hetzelfde, sorry

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 15:18 schreef Femme het volgende:
Ivm het grote aantal auto-related topics is een auto/brommer/motor/fiets/vrachtwagen/jetskibootrace forum misschien wel een idee, maar zwaar off-topic onderwerpen waar ook al plaats voor is op het fokforum gaan we niet aan beginnen ivm het grote aantal kiddies dat hier op af zal komen.[/quote]Onzin forum dus.. en als we het dan toch over off-topic onderwerpen hebben dan kan alle mobiele shit ook wel uit internet en telefonie gehouden worden. Wat is het verschil tussen de firmware uit je mobiel vern*ken en de chip van je motormanagement tweaken / je stereo aan een laptop+MP3speler koppelen?
Renault heeft over 3 jaar een model op de markt waar een intern netwerk in je auto ligt, met de mogelijkheid om internet-gerelateerde technieken in te brengen. Lijkt me echt een vooruitziende blik om daar al op in te spelen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 15:50 schreef Aikeleer het volgende:
Brommer :( :r[/quote]Goed beargumenteerd. Bedankt voor je 'nuttige' bijdrage.
sheez'...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 15:18 schreef Femme het volgende:
Ivm het grote aantal auto-related topics is een auto/brommer/motor/fiets/vrachtwagen/jetskibootrace forum misschien wel een idee, maar zwaar off-topic onderwerpen waar ook al plaats voor is op het fokforum gaan we niet aan beginnen ivm het grote aantal kiddies dat hier op af zal komen.[/quote]Agreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 15:50 schreef testcase het volgende:
Bravo, doen! Nou nog een passende naam voor dat forum. Suggesties:

- Transportation forum
- (Tweakers on) Wheels forum
- Wheelsstuff
- Cars & bikes forum
- Driversseat forum
- On (& Off) the road forum
- Kirbstone forum
- We love asfalt forum
- ZOAB forum
- Verboden te parkeren forum
- Km/hr forum
- The Pits

:)[/quote]Suggestie:

- TufTufClub's hideout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

pit stop ofzo, maar we denken te ver vooruit.

eerst maar eens regelen dat dat ding er komt

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
"Guys, wanneer kunnen we het nieuwe forum verwachten?", vroeg hij op verwachtingsvolle toon, die enig ongeduld niet kon verbergen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we voor de naam van het forum een kleurplaten wedstrijd houden en dan moet je tekening in kleuren en daaronder naam voor het forum!!!
En als jouw naam gekozen wordt dan mag je met je pappa & mamma + broertjes en zusjes
naar de plaatselijke speeltuin en friettent op de kosten van femme ofzo?

goed idee he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
Iemand een paar aardappelen in die dubbele uitlaten van je gedaan ofzo, dat je zo chagreinig bent :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 21:20 schreef TCoRe het volgende:
Zullen we voor de naam van het forum een kleurplaten wedstrijd houden en dan moet je tekening in kleuren en daaronder naam voor het forum!!!
En als jouw naam gekozen wordt dan mag je met je pappa & mamma + broertjes en zusjes
naar de plaatselijke speeltuin en friettent op de kosten van femme ofzo?

goed idee he?[/quote]Laten we 't alsjeblieft geen Trashcan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 15:19
Kick :)

Ik ben er wel voor in.
ZO wordt (zoals al eerder beschreven) SG een stuk ontlast met dingen die niet SG is (omdat er met regelmaat topics over scooters en auto's ed komen).
I rest my case (of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Ik kan je nu al vertellen dat dit forum er niet gaat komen :)......GoT is bovenal een computer forum en eigenlijk is de hele General Chat een extraatje......als we GC teveel gaan uitbreiden krijgen we heel ander publiek dan we willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 15:19
Op zondag 12 november 2000 17:17 schreef McVirusS het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:50 schreef The Legend het volgende:
Dit is al vaker langsgeweest, de adjes beginnen er niet aan. Dit is een computer related forum en daar willen ze het graag bij houden.
ehm......noem jij de volgende Fora computer related:
* Stuffis Generalis
* Nieuws, Sport & TV

Dacht ut niet he......ik ben trouwens niet voor een lifestyle forum.......daar hebben we SG en Onzin forum toch voor?
[/quote]

Das nog je eigen post :P

We zouden het publiek computer gericht kunnen houden door net zoals bij SG en HK gewoon een aantal posts in de techfora in te stellen:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
Trouwens....deze topic omhoog kicken heeft weinig nut.......de redenen staan in deze thread.....er zijn al _veel_ meer discussies geweest over dit onderwerp en de uitkomst blijft hetzelfde: negatief.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.