[Mozilla] Borders moeten 1px zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 10:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ik kreeg van verscheidene mensen geschreeuw naar me toe dat m'n site het alleen in IE goed doet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dus ga ik nu stuk voor stuk een aantal bekende browsers langs en daar de code op aanpassen.

Ik ben begonnen met Mozilla, en hier beginnen meteen de (wazige) problemen. Alles ziet er inmiddels redelijk uit en het werkt in zowel IE als Mozilla, _maar_ (nou komt het :)):

Het is een een grote tabel, zodat het 'scherm' altijd in het midden komt te staan. Verticaal werkt dit goed. Horizontaal echter worden pixels toegevoegd en de rechter helft helemaal naar rechts geschoven in plaats van tegen de rest aan.

Ik ben er achter gekomen dat het er, als ik in de css file de border van een table cell op 1px zet, goed uit ziet. Nou ja.. goed.. met overal lijntjes van de borders uiteraard. Hij plakt dan dus wel alles tegen elkaar aan zoals ik het wil hebben. Zet ik border weer op none, of border-width op 0px gaat het weer de mist in. Alsof Mozilla dus hoe je het wendt of keert een border wil hebben van minimaal 1px.

Voor de mensen die het willen zien:
www.dawnseekers.com
Ik hoef geen informatie over een andere browser dan Mozilla, want daar kom ik later nog aan toe. Ik weet dat het er in sommige andere browsers nog wel veel erger uit zal zien :) ...alles op z'n tijd.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

move -> w&g

Stop uploading passwords to Github!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 10:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
whoops sorry.. daar hoort ie thuis ja :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Ik zal um moven van /14 naar /13..

Grote kans dat ie daar toch dicht gaat...

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:21
Ja en wat wil je wat wij doen? Uit je verhaal blijkt niet echt dat je zelf al wat hebt geprobeerd. Ik zou zeggen, ga naar w3schools.com en spit de CSS reference na op tables en borders. Met die informatie moet je een hoop te weten komen, ook over het toepassen hiervan op cross-browser platform. Succes :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.