Dit is een 350 watt voeding? deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat kunnen sommige mensen hier kinderachtig zijn zeg. Had ik net een leuke topic gemaakt, alles draait komt er een mod die van pierotechniek :+ houdt en graag wil laten zien hoe zijn slotje rammelt.

Ik speciaal naar de HCC-dagen gaan om een henk-badge te kopen. Ik heb nou 3 topics met 2 sloten. Niet dat die topics zo slecht zijn, nee er wordt druk in gespeculeerd over het wel of niet 350watter wezen van de voeding.

Ik vind Salland trouwens helemaal niet slecht maar een verkeerde kast + een verkeerde voeding is toch wel een blunder, dat mag gezegd worden vind ik. Veel mensen waren het met me eens dus waarom is het dan nodig dat er een slot op komt?

Enige doel was: laten zien dat Salland het goed heeft kunnen oplossen. Ik vandaag (15-01-2003) dat pakketje bij het postkantoor afleveren, krijg geeneens de kans om een verslag te brengen van mijn 'nieuwe' voeding.

Ik vraag vriendelijk dat topic weer open te maken.

Ps: Is de Faq trouwens ook in boekvorm verkrijgbaar? Schijnen veel verwijzingen naar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 21:55
Ik denk dat je deze post beter in het schop een modje forum ofzo kon posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op 15 January 2003 @ 23:29:
Ik denk dat je deze post beter in het schop een modje forum ofzo kon posten ;)
Ik denk ook dat hij daar beter geplaatst kan worden. Dit kun je gewoon even aan een Moderator vragen hoor. Het heropenen en verplaatsen dan. Dan moet je er alleen wel een goede reden voor hebben. En zoals je topic over je voeding... Ik denk dat je zoiets beter kunt posten als alles achter de rug is. Dan staat je hele verhaal er in, en niet alleen het begin. Zoiets las ik tenminste in de topic over de nieuwe posts. Verder weet ik het ook niet zo goed hoor. Ben pas een paar weken echt actief op Tweakers & GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Je kunt toch echt het best contact opnemen met de mod die um heeft gesloten, of één van de andere CME moderators (zie de namen achter de index)

Just use [nickname]@tweakers.net en wees een beetje aardig / volledig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Gemaild :)

Dit topic is gesloten.