Ten eerste jvs, ik heb een boel gelezen maar kon geen eenduidig antwoord vinden, en heb net al vette ruzie met mij pa gehad. arggggg.
Dus ik hoop dat je het topic open laat .
hier is mijn probleem
Ik heb een adls splitter en een e-tech routermodem.
Dus geen dhz pakket.
Ik heb een nt1 kastje oude stijl.
Ik heb het volgende gedaan maar dat werkte niet:
Kabel die vanuit lasdop naar nt-1 loopt losgemaakt en er een rj-11 opgeknepen.
Deze in de line aansluiting van de splitter.
Toen een 4-aderige telefoon kabel gepakt en daarvan de middeltste 2 aders gestript(dat gaat erg slecht en de gestripte aders zijn helemaal niet stug, dus erg moeilijk in het nt1 kastje te krijgen).
Deze aangesloten op nt-1 en daarna met rj 11 op phone ingang van splitter.
dit werkt dus niet!!!
mijn vragen.
wat doe ik fout?
Wat voor kabel moet ik gebruiken voor van splitter naar nt1 aan te sluiten.
De telefoonkabel die ik gestript had was helemaal niet stevig die kabel van de lasdop wel.
En de telefoonkabel heeft 4 aders die van de lasdop maar 2, dus ik wist ook niet welke 2 ik van de 4 moest gebruiken, heb dus maar de middelste 2 gepakt.
Ik heb maar een erg korte kabel van lasdop, dus er mag echt niets meer fout gaan want anders wordt ie te kort.
ik zeg wel ik, maar ik bedoel mij pa heeft alles proberen aan te sluiten, en hij is super pissig dat het niet lukte.
Net flinke ruzie met hem gehad. Hij zij dat ik het maar kon bekijken met mijn adsl.
dus als ik het nu aansluit moet het echt goed gaan want anders kan ik het op mijn buik schrijven.
ik hoop dat iemand kan helpen.
Dus ik hoop dat je het topic open laat .
hier is mijn probleem
Ik heb een adls splitter en een e-tech routermodem.
Dus geen dhz pakket.
Ik heb een nt1 kastje oude stijl.
Ik heb het volgende gedaan maar dat werkte niet:
Kabel die vanuit lasdop naar nt-1 loopt losgemaakt en er een rj-11 opgeknepen.
Deze in de line aansluiting van de splitter.
Toen een 4-aderige telefoon kabel gepakt en daarvan de middeltste 2 aders gestript(dat gaat erg slecht en de gestripte aders zijn helemaal niet stug, dus erg moeilijk in het nt1 kastje te krijgen).
Deze aangesloten op nt-1 en daarna met rj 11 op phone ingang van splitter.
dit werkt dus niet!!!
mijn vragen.
wat doe ik fout?
Wat voor kabel moet ik gebruiken voor van splitter naar nt1 aan te sluiten.
De telefoonkabel die ik gestript had was helemaal niet stevig die kabel van de lasdop wel.
En de telefoonkabel heeft 4 aders die van de lasdop maar 2, dus ik wist ook niet welke 2 ik van de 4 moest gebruiken, heb dus maar de middelste 2 gepakt.
Ik heb maar een erg korte kabel van lasdop, dus er mag echt niets meer fout gaan want anders wordt ie te kort.
ik zeg wel ik, maar ik bedoel mij pa heeft alles proberen aan te sluiten, en hij is super pissig dat het niet lukte.
Net flinke ruzie met hem gehad. Hij zij dat ik het maar kon bekijken met mijn adsl.
dus als ik het nu aansluit moet het echt goed gaan want anders kan ik het op mijn buik schrijven.
ik hoop dat iemand kan helpen.