Toon posts:

Dit is 'm dan ...

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na lang wikken en wegen sta ik op het punt de volgende configuratie via een PC-Privé project te bestellen:

A-open HQ-08 kast
Abit KT7 RAID moederbord
AMD Athlon Thunderbird 1GHz processor
CoolerMaster DP5-6H11 koeler
2x Dane-Elec 128MB PC133 geheugen
2x IBM 307030 30GB ATA100 7200rpm HD's
Pioneer DVD-105S DVD speler
Sony 3 1/2 inch floppy drive
Asus V7700 DeLuxe videokaart
Creative SB Live! Player geluidskaart
Creative FPS1500 speakers
Logitech Cordless desktop toetsenbord & muis

Monitor, printer en scanner heb ik al.

Dit systeem kost bij Eynstein in Nuenen 5180,11 gulden, inclusief assemblage en 3 jaar collect&return garantie aan huis met softwarehelpdesk.

Wekt bovenstaand nog bepaalde gevoelens (pos./neg.) bij iemand op die hij/zij wil delen?

Thanx.

Verwijderd

:9~ Ziet er zeer smakelijk uit

Verwijderd

Heel leuk systeempje

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:02

ken

ziet er zeker goed uit
alleen zou ik een 4 speaker setje pakken van creative de fs 2000 of zoiets of liever de 5.1

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
ken: de FPS1500 ís een 4 speaker setje van Creative.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Misschien zou een GlobalWin FOP38 of een Alpha cooler beter zijn? Artic silver natuurlijk ook niet vergeten!!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39
Om zo maar te zeggen dat dit een perfect systeem is , getuig niet van enig technisch- en economische inzicht. Omdat mijns inziens eerst aan de orde moet komen; wat wil ik met mijn pc configuratie bereiken. Wil ik alleen mijn bankzaken hier mee verrichten, dan zal bijna iedereen het met mij eens zijn dat dit systeem overdone is.Maar wil ik gaan gamen dan is een grote HD met een geforce kaart een 128 Mb Sdram en een 700Mhz pentium, duron of athlon toch een aardige keuze. Wetende dat momenteel de grafische kaart door T&L in vele gevallen de processor ontlast en daardoor ook niet te groot genomen te worden. Hierbij moet je meestal het optimum weten te vinden tussen de prijs-prestatie verhouding. Te duur leidt vaak tot onnodige verspilling waardoor je investering over te lange moet afschrijven, en dus te lang achter blijft.
Terug komend op mijn uitgangspunten; wat wil ik met mijn pc systeem? wil ik alleen maar de blits maken, kan even goed voor een aantal mensen een belangrijke motivatie zijn.Immers, kwaliteit is wat de koper eist.

Enigszins filosofisch uiteengezet wil ik eigenlijk aangeven dat zo'n vraag niet zo maar direct te beantwoorden is.

Verwijderd

Nou ik vind um nice hoor!
Check mijn systeem (werkend over een week)

Aopen HQ08 300 watt
Abit KT7 raid
T-bird 1,1 Ghz
2*128Mb infineon pc133
2* 20,4 Gb maxtor ata-100
Hercules 3D Prophet 2 Ultra 64 Mb
Iiyama Vision Master Pro 450
SB live 1024
Aopen 52x Cd-rom
Plextor 8-4-32
Microsoft Intelli mouse explorer
Cherry toestenplank

Hier ben ik ook heel blij mee!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:50
"Hercules 3D Prophet 2 Ultra 64 Mb"

HALLO ZEG!!!

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Niet goed of zo? :9

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

heb ik ook, in mn p2-400 :(
maar het werkt in ieder geval wel goed/snel ;)

:)

hmmz

Verwijderd

mmmmz....volgens mij is dat een beetje aan de dure kant.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal hartelijk dank voor de reacties, ik heb het systeem inmiddels besteld.

tedkroon: Het systeem is wat aan de zware kant omdat ik er weer drie jaar mee moet doen.

Ciao.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Als het geld het toe laat denk ik zelf dat je beter een 1.1Ghz kan nemen de 1Ghz schijnt in zijn index score niet zo goed te doen ik heb it namelijk ergens gelezen maar ik weet niet meer waar. Het ging er over dat de 1Ghz van AMD namelijk een fout in zich hebt. Daarom werdt de 1,1Ghz aangeraden.
Ik zit net te denken het kan de C'T geweest zijn waar het in stondt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

patsers!
Pagina: 1