Verwijderd
Ligt er aan uit welk tabelletje je hem precies hebt geplukt. Er staan er 3 op de frontpage ..
Als je niet weet wat distributed.net en/of DPC is, klik hier.
Links: positie overall
Midden: positie gisteren
Rechts: keyrate gisteren
Links: positie overall
Midden: positie gisteren
Rechts: keyrate gisteren
Dat zal Jelmer wel begrijpen. Het staat er tenslotte onder. Het onduidelijke eraan (vind ik) is dat er geen schalen bij staan. Het is dus niet duidelijk wat er op de horizontale en verticale assen moet staan. Misschien kan er een doorlinkje van gemaakt worden (van elk grafiekje) waarna je een grotere grafiek te zien krijgt met dus horizontaal de tijdspanne (?) en verticaal de absolute waarden van de overall positie (?), dag positie (?) en hoogte van de keyrate (?)?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ah, op die manier ja.... ik vat 'm! Nou heb vandaag weer iets van 1000wu dus dat zal het eerste grafiekje doen dalen en de andere 2 doen stijgen
Ja Jelmer,
Helaas wordt dat dalen en stijgen wel op de lange termijn, maar 1000WU's is absoluut niet verkeerd. Ik weet niet hoelang je al met ons meedoet, maar welkom (misschien opnieuw).
Itsme!
Helaas wordt dat dalen en stijgen wel op de lange termijn, maar 1000WU's is absoluut niet verkeerd. Ik weet niet hoelang je al met ons meedoet, maar welkom (misschien opnieuw).
Itsme!
Bericht hierboven
Pagina: 1