]Heel gek;
Ik ben bezig met een website aan het in elkaar aan't sleutelen, wordt domein ineens helemaal onbereikbaar?! Ik kan met Internet Explorer, Netscape deze domein niet bereiken, en vanaf een andere pc wel gewoon?!
Ik krijg de foutmelding dat de server niet gevonden zou kunnen worden.
Herstarten heb ik geprobeert, heb goeie virusscanner (Sophos (up to date)), zonealarm uitgezet.
Ik bel overigens via ISDN in op TIscali betaald
• E-mail van deze domein, en ftp werkt wel gewoon(?)
• Pingen werkt weer niet
Om welke domein het gaat is overigens niet zo belangrijk, want bij jullie zal het wel werken, en bij mij weken andere domeinen wel gewoon.
Via een andere provider inbellen heeft geen zin, dezelfde domein blijft onbereikbaar.
Weet iemand wat het kan zijn? Of heb je een vaag vermoeden?
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met een website aan het in elkaar aan't sleutelen, wordt domein ineens helemaal onbereikbaar?! Ik kan met Internet Explorer, Netscape deze domein niet bereiken, en vanaf een andere pc wel gewoon?!
Ik krijg de foutmelding dat de server niet gevonden zou kunnen worden.
Herstarten heb ik geprobeert, heb goeie virusscanner (Sophos (up to date)), zonealarm uitgezet.
Ik bel overigens via ISDN in op TIscali betaald
• E-mail van deze domein, en ftp werkt wel gewoon(?)
• Pingen werkt weer niet
Om welke domein het gaat is overigens niet zo belangrijk, want bij jullie zal het wel werken, en bij mij weken andere domeinen wel gewoon.
Via een andere provider inbellen heeft geen zin, dezelfde domein blijft onbereikbaar.
Weet iemand wat het kan zijn? Of heb je een vaag vermoeden?
Alvast bedankt!
[ Voor 45% gewijzigd door waterwolf op 15-01-2003 22:59 ]