Toon posts:

Zit vast in Incoming (oud spel van Rage)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik bezig ben in een lange dwangneurose alle spellen die ik nooit heb uitgespeeld, toch uit te spelen, heb ik Incoming weer eens uit de kast getrokken. Ik was al twee keer eerder op een bepaalde plaats vast komen te zitten, en ja hoor, deze keer weer. Level 4, de Space Shuttles beschermen; ik zit in phase 8, waar ik met de alien fighter een aantal tanks moet slopen, nadat ik in phase 7 zelf met een tank, je raad het al, tanks heb moeten slopen. Phase 7 gaat goed, niet veel schade aan de space shuttle in kwestie, alleen het gebouwtje eromheen gaat stuk. Maar wanneer ik in phase 8 krijg te horen dat er fighters aankomen ontploft de space shuttle! ik heb zelf al meegemaakt dat er NERGENS fighters in de buurt waren toen hij de lucht in ging, laat staan dat er op geschoten werd! Had iemand anders dit probleem ook? Op kunnen lossen, patch gebruikt (als die er al zijn)?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

Super_ik

haklust!

is er geen walkthru te vinden?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hooguit cheats. Het is een ontzettende arcade shooter met pijlen die wijzen op vijanden of een op te pakken pakketje; je moet wel echt een behoorlijke schilder zijn om daarop vast te komen zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 23:04:
Nee, hooguit cheats. Het is een ontzettende arcade shooter met pijlen die wijzen op vijanden of een op te pakken pakketje; je moet wel echt een behoorlijke schilder zijn om daarop vast te komen zitten.
Ik ken het spel, leuk spel btw :) iig probeer eens misschien zijn er cheats om dat level over teslaan :?

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
hmm incoming, die moet ik ook nog maar een keer opgraven :)

Verwijderd

In die tijd was het een een super mooie game. Alleen ik kwam ook
ergens vast te zitten. ik weet alleen niet waar. Dat is al
lang geleden. :/
Pagina: 1