<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 12 november 2000 17:08 schreef Daniel Kegel het volgende:
Moet jij eens bedenken dat er mensen met een 56k6, single ISDN of (nog erger) Casema surfen[/quote]deze mensen kunnen verhuizen naar een gebied waar ze wel (normaal) kabel hebben of anders gewoon hun icoontjes uitzetten.
als ze dit er niet voor over hebben ... zeur dan ook niet dat ze te groot zijn.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die zijn nu bijna gedwongen om de iconen uit te zetten omdat ze anders jaren zitten te wachten voordat een thread binnen is. Reken maar uit. Stel, je hebt een thread van 100 berichten en 15 mensen hebben een icon van 60 kb. Dan zit je dus eigenlijk voor niks 900 kb te downloaden. Als je een dikke verbinding hebt zal je dat niet boeien, maar als je dat met 1 kb/sec binnen moet halen ben je dus 900 sec = 15 minuten bezig om alleen de iconen op te halen...[/quote]eenmalig dus, want het komt in je cache, en zoals je al zei, met een dikke verbinding boeit het niet => verhuizen naar plaats met kabel.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bovendien, jullie zijn toch tweakers? Als je niet in staat bent om een plaatje van 60x60 pixels kleiner dan 10 kb te krijgen moet je eens op photoshop cursus. Een animated gifje kan nog steeds, maar geen hele stukken film meer.[/quote]binnen 10k kan je lang niet zulke leuke dingen doen als met een groter plaatje. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Overigens zal ik mijn eigen icon ook aan moeten passen, deze is 26 kb ;)[/quote]irritant he!
btw, mijn plaatje is 3.5 KB, 44 frames, dus ik heb er op zich geen last van. ik moet alleen

van mensen die menen overal regeltjes en limieten voor te maken.
ok, hele grote plaatjes kan vervelend zijn, maar zet de limiet dan op 10 megabyte ofzo.
ideetje: waarom niet mensen 2 plaatjes laten uploaden, een kleine (<10k) en een normale (< 10MB) en dat mensen zelf in hun profiel kunnen kiezen welke ze willen zien.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.