Toon posts:

Laptop aansluiten op m'n gsm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb een laptop met ingebouwd modem. Kan ik die aansluiten op mijn gsm (ericsson t18) zodat ik bijv. meel kan binnenhalen / pcanywhere kan gebruiken? Zo ja, hoe?
Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen!!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je GSM heeft zeer waarschijnlijk zelf een 9k6 (9600 bps) modem ingebouwd zitten. GSM's zijn niet compatible met analoge modems. Je zult een datakabel aan moeten schaffen, geschikt voor jouw GSM.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:40 schreef Tony Vroon het volgende:
Je GSM heeft zeer waarschijnlijk zelf een 9k6 (9600 bps) modem ingebouwd zitten. GSM's zijn niet compatible met analoge modems. Je zult een datakabel aan moeten schaffen, geschikt voor jouw GSM.[/quote]Er zit dus geen modem in mijn GSM, kan ik mijn modem dan niet gebruiken die ik in m'n laptop heb zitten? Ik heb wel datakabels te koop gezien maar die kan ik alleen maar aansluiten op m'n com-poort... en dat lijkt me niet handig zonder gsmmodem... Maar het moet toch mogelijk zijn mijn ingebouwde modempie te gebruiken in combinatie met mijn gsm?