WinTV PVR-250 op TV-out

Pagina: 1
Acties:

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik heb sinds kort de Hauppage WinTV PVR-250, (een tv-in mpeg-encoder).
Deze werkt perfect, scherp beeld, geen cpu-belasting bij opnames, enz...

Maar nu wil ik het beeld van de WinTV (de bijbehorende app) op mijn TV-uit van mijn Geforce 2, en dat lukt niet.
Als ik het venster van WinTV naar de tv sleep, en ik laat hem halverwege staan, dan verschijnt op de monitor het live tv-beeld met daarom heen netjes de vensterrand, echter op mijn tv verschijnt alleen een zwarte vlak met daaromheen de vensterrand.
Wanneer ik het venstertje geheel naar de tv sleep, dan hangt de WinTV applicatie.

Iemand enig idee hoe ik WinTV op de TV-uit krijg?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Werkt het ook niet als je eerst de TV tool opstart (niet actief met beeld erin), versleept en dan de actieve input selecteert?

Waarschijnlijk gaat het ergens fout met de hardware-overlay die niet overweg kan met meerdere monitoren.
Heb je ook de laatste drivers voor je videokaart en TVkaart geprobeerd?

Senile! Senile Oekaki

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik heb alle drivers de laatste versie. En met TvTool 6.8 werkt het wel, maar dan heb ik maar op 1 scherm beeld, en niet op twee, terwijl ik graag op twee schermen beeld heb, zodat ik op de pc bezig kan zijn terwijl op de televisie gewoon de liveTV via de PVR verschijnt (ivm de pauze-mogelijkheid)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
TvTool dat doet altijd geloof ik (althans wat je beschrijft doet ie bij een kennis ook).
Waarom dat is weet ik niet.

Senile! Senile Oekaki